Åpen i dag: Stengt
Anbefales

Kjempegøy for hele familien. Dyktige instruktører som gjorde slik at alle følte de kunne fly... les mer

Anmeldt 4 dager siden
karomikk
Flott opplevelse!

Flott og lærerik opplevelse for barna! Utrolig god service, kompetent og imøtekommende verter! Fin... les mer

Anmeldt 5 dager siden
AnneGreteJohansen
Tromsø, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Bodø
Saltstraumen av RIB
38 anmeldelser
Anmeldt 20. desember 2018

Det er ikkje alle som får oppfylt gutedraumen om å fly. No kan ein vere nokså nære å gjere det i simulatoren i Bodø. Utan nemnande risiko ut over skamma over å styrte noko nær heimplassen. Når ein blir for nysgjerrig på naturen kringom og gløymer instrumenta. Men så får ein nye sjanser. Med god instruksjon

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, Øyvind W
Kristin K, Leder  på Newton Flight Academy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Hei Øyvind!

Tusen tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Veldig gledelig at du hadde en fin opplevelse hos oss. Velkommen tilbake:-)

Beste hilsener og Godt Nyttår

Anmeldt 18. desember 2018

Dette var vært turen fra Kroksadelva. Veldig god instruksjon, og naturlige flyopplevelser. For en nybegynner litt av en utfordring. Følelsen av å fly var veldig ekte.

Dato for opplevelse: desember 2018
1  Takk, Bj_rn_TKrokstadelva
Kristin K, Manager på Newton Flight Academy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. desember 2018

Heisann!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Håper se deg igjen hos oss.
Riktig god Jul til deg og dine:-)

Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Kjempe bra simulatorer altså, kanskje ikke så lurt å prøve seg her om det skulle vært første gangen din.
Opplevelsen var topp det samme var instruktørene, anbefaler å fly en Tromsø-Bodø tur den er passe lang for sånne små fly.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, jakobutaafly
Kristin K, Leder  på Newton Flight Academy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2018

Hei!

Så hyggelig at du hadde en fin flytur hos oss. Vi er svært opptatt av å få fram av man ikke trenger forkunnskaper for å kunne fly hos oss. Våre instruktører er trent til å kjøre instruksjon på alle nivå.
Uansett, takk for fin tilbakemelding og velkommen tilbake til oss:-)

Med hilsen
Kristin Konradsen
Markedssjef

Anmeldt 23. juli 2018

Stakk tilfeldig innom for å se, og selvsagt hadde de ledig simulator, så hvorfor ikke en halvtime med artig opplevelse med en "proff" flysimulator. Litt briefing før start så var det bare å ta av....
Man skal vite at dette var avanserte simulatorer så litt forkunskap er en fordel... Jeg må fortelle at jeg selv har flydd modellfly i snart 20 år, det hjalp endel, selv om det var første gang for meg. På den halve timen rakk jeg å fly over Saltstrøymen, "lowpas" over Bodø flyplass, en "tuch and go" før jeg gikk inn for landing og fikk godkjent av instruktøren, dvs flyet var like helt etterpå.....

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Spitfiremk14
Kristin K, Leder  på Newton Flight Academy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2018

Heisann! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Gøy at du fikk godkjent også:-) Håper å se deg igjen her ved en senere anledning!

Anmeldt 20. juli 2018

Er man innom Norsk Luftfartsmuseum, og liker fly, bør man ta turen innom Newton Flight Academy. Jeg personlig har en god del timer i en virtuell hjemmebygd cockpit, og dette er den beste simulatoren jeg har prøvd til nå. Hele cockpiten snur seg til siden hvis du styrer til siden, oppover og nedover. Jeg kan trygt si at dette er småfly versjonen av de high-tech simulatorene ruteflypiloter bruker for å trene seg. Absolutt verdt de 350 kr det koster for et par "touch and goes".

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, kapteinherman

Heisann!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det tar vi med oss videre! Kom gjerne igjen ved en senere anlednin!

Sommerhilsen fra Team Newton Flight Academy!