Veldig gøy

Veldig bra Simulator, jeg og min sønn på 12 år storkoste oss mens vi fløy rundt Bodø traktene og... les mer

Anmeldt 13. august 2022
espjo
Alta, Norge
Artig flytur

Artig å fly. God instruktør. Ok pris og hyggelig betjening. Fløy sammen med min datter. Begge tok... les mer

Anmeldt 23. juli 2022
ArneH41

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Bodø
Arctic Coastal Walk
5 anmeldelser
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Anbefales på det sterkeste å prøve dette! Morro for store og små! Veldig flink instruktør Halvtimen gikk veldig fort, prøves gjerne igjen

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Ferie-juli2020
Post N, Salgssjef på Newton Flight Academy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2020

Hei, så gøy at dere hadde en fin opplevelse hos oss. Velkommen tilbake!

Med vennlig hilsen
Newton Flight Academy

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Et ferieminne våre barn vil huske! God srrvice fra postive og tålmodige Julie! Anbefales for alle med barn/undom!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Gunntraveler

Hei, så gøy å høre at dere hadde en fin opplevelse hos oss. Dere er velkommen tilbake ved en senere anledning!

Med hilsen
Newton Flight Academy
Kristin

Anmeldt 20. desember 2018

Det er ikkje alle som får oppfylt gutedraumen om å fly. No kan ein vere nokså nære å gjere det i simulatoren i Bodø. Utan nemnande risiko ut over skamma over å styrte noko nær heimplassen. Når ein blir for nysgjerrig på naturen kringom og gløymer instrumenta. Men så får ein nye sjanser. Med god instruksjon

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, Øyvind W
Kristin K, Leder  på Newton Flight Academy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Hei Øyvind!

Tusen tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Veldig gledelig at du hadde en fin opplevelse hos oss. Velkommen tilbake:-)

Beste hilsener og Godt Nyttår

Anmeldt 18. desember 2018

Dette var vært turen fra Kroksadelva. Veldig god instruksjon, og naturlige flyopplevelser. For en nybegynner litt av en utfordring. Følelsen av å fly var veldig ekte.

Dato for opplevelse: desember 2018
1  Takk, Bj_rn_TKrokstadelva
Kristin K, Manager på Newton Flight Academy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. desember 2018

Heisann!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Håper se deg igjen hos oss.
Riktig god Jul til deg og dine:-)

Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Kjempe bra simulatorer altså, kanskje ikke så lurt å prøve seg her om det skulle vært første gangen din.
Opplevelsen var topp det samme var instruktørene, anbefaler å fly en Tromsø-Bodø tur den er passe lang for sånne små fly.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, jakobutaafly
Kristin K, Leder  på Newton Flight Academy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2018

Hei!

Så hyggelig at du hadde en fin flytur hos oss. Vi er svært opptatt av å få fram av man ikke trenger forkunnskaper for å kunne fly hos oss. Våre instruktører er trent til å kjøre instruksjon på alle nivå.
Uansett, takk for fin tilbakemelding og velkommen tilbake til oss:-)

Med hilsen
Kristin Konradsen