Anbefales

Kjempegøy for hele familien. Dyktige instruktører som gjorde slik at alle følte de kunne fly... les mer

Anmeldt 24. juli 2021
karomikk
Flott opplevelse!

Flott og lærerik opplevelse for barna! Utrolig god service, kompetent og imøtekommende verter! Fin... les mer

Anmeldt 24. juli 2021
AnneGreteJohansen
Tromsø, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Bodø
Saltstraumen av RIB
40 anmeldelser
Anmeldt 2. august 2020

Veldig bra opplevelse. Trivelig instruktør, som forklarte veldig bra. Fikk reise hvor vi ville, og en realistisk tur. Anbefales, ihvertfall for litt eldre barn.

Takk, Gudrun L
Post N, Salgssjef på Newton Flight Academy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2020

Hei, så gøy at dere hadde en fin opplevelse hos oss. Velkommen tilbake ved en senere anledning!

Med vennlig hilsen
Kristin Konradsen

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Anbefales på det sterkeste å prøve dette! Morro for store og små! Veldig flink instruktør Halvtimen gikk veldig fort, prøves gjerne igjen

Takk, Ferie-juli2020

Hei, så gøy at dere hadde en fin opplevelse hos oss. Velkommen tilbake!

Med vennlig hilsen

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Et ferieminne våre barn vil huske! God srrvice fra postive og tålmodige Julie! Anbefales for alle med barn/undom!

Takk, Gunntraveler

Hei, så gøy å høre at dere hadde en fin opplevelse hos oss. Dere er velkommen tilbake ved en senere anledning!

Med hilsen
Kristin

Anmeldt 20. desember 2018

Det er ikkje alle som får oppfylt gutedraumen om å fly. No kan ein vere nokså nære å gjere det i simulatoren i Bodø. Utan nemnande risiko ut over skamma over å styrte noko nær heimplassen. Når ein blir for nysgjerrig på naturen kringom og gløymer instrumenta. Men så får ein nye sjanser. Med god instruksjon

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, Øyvind W
Kristin K, Leder  på Newton Flight Academy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Hei Øyvind!

Tusen tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Veldig gledelig at du hadde en fin opplevelse hos oss. Velkommen tilbake:-)

Beste hilsener og Godt Nyttår

Anmeldt 18. desember 2018

Dette var vært turen fra Kroksadelva. Veldig god instruksjon, og naturlige flyopplevelser. For en nybegynner litt av en utfordring. Følelsen av å fly var veldig ekte.

Dato for opplevelse: desember 2018
1  Takk, Bj_rn_TKrokstadelva
Kristin K, Manager på Newton Flight Academy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. desember 2018

Heisann!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Håper se deg igjen hos oss.
Riktig god Jul til deg og dine:-)