Veldig gøy

Veldig bra Simulator, jeg og min sønn på 12 år storkoste oss mens vi fløy rundt Bodø traktene og... les mer

Anmeldt 3 dager siden
espjo
Alta, Norge
Artig flytur

Artig å fly. God instruktør. Ok pris og hyggelig betjening. Fløy sammen med min datter. Begge tok... les mer

Anmeldt 3 uker siden
ArneH41

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Bodø
Arctic Coastal Walk
4 anmeldelser
Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Kjempeartig med flysimulator. Flinke instruktører! Vi hadde med barn under 12 år. De fikk «sitte på» og også prøve å fly litt. Helt topp!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Silje R
Kristin K, Manager på Newton Flight Academy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2021

Hei Silje! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Flott at dere hadde en fin opplevelse hos oss. Velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 6. juni 2021 via mobile enheter

Kjempeartig opplevelse for to tenårings gutter! Hit vil vi gjerne dra igjen. Vi booket to påfølgende timer sånn at de fikk fly lengre, dermed fikk de virkelig prøvd ut mye, men de kunne helt sikkert holdt på enda lengre! Masse teknisk veiledning av instruktør og god tid til å fly på egenhånd etterpå. Vi måtte dra gutta ut herfra! Anbefales.

Dato for opplevelse: mai 2021
Takk, millamei

Heisann! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Så gøy at dere hadde en fin opplevelse hos oss. Velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 10. mai 2021 via mobile enheter

Flott museum, fin opplevelse, varige inntrykk. Avsluttet med morsom simulator, med dyktig instruktør.

Dato for opplevelse: mai 2021
Takk, FrodeSaether

Heisann! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 21. februar 2021 via mobile enheter

Dette anbefaler vi! Hyggelige, profesjonelle veiledere møtte oss og guidet oss gjennom en halvtimes lang flytur. Flyturen var så realistisk som det kan bli, mor i huset ble t.o.m flysyk
Smitteverntiltak på høyeste nivå, vi følte oss trygge og godt ivaretatt.

Dato for opplevelse: februar 2021
Takk, 116siws

Tusen takk! Så hyggelig!

Anmeldt 5. oktober 2020 via mobile enheter

Her fikk vi virkelig prøvd oss. Meget dyktig instruktør. Dette var som å fly. Rimelig var det også. Anbefales.

Dato for opplevelse: oktober 2020
1  Takk, KetilHveding
Post N, Salgssjef på Newton Flight Academy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. oktober 2020

Hei, og takk for hyggelig tilbakemelding! Velkommen tilbake ved en senere anledning:-)

Med vennlig hilsen
Kristin Konradsen, Newton Flight Academy