Artig flytur

Artig å fly. God instruktør. Ok pris og hyggelig betjening. Fløy sammen med min datter. Begge tok... les mer

Anmeldt 2 uker siden
ArneH41
Ut på tur

Min mann, som er veldig glad i fly og som hadde en liten drøm om å bli pilot i ungdommen, syntes... les mer

Anmeldt 12. juni 2022
Sessan1
Jar, Norge

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Bodø
Arctic Coastal Walk
4 anmeldelser
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Flott og lærerik opplevelse for barna! Utrolig god service, kompetent og imøtekommende verter! Fin aktivitet for familien og helt væruavhengig!

Takk, AnneGreteJohansen
Kristin K, Manager på Newton Flight Academy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2021

Heisann!

Takk for hygglig tilbakemelding! Velkommen tilbake!

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Kjempegøy! Og super veiledning av instruktør. Gøy for både voksne, barn og ungdom! Anbefales hvis du er en liten tur i Bodø :)

Takk, Elise S

Hei! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 20. juli 2021

Meget profesjonelt opplegg som anbefales på det sterkeste. Hyggelig personal og flotte lokaler. Anbefales.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, 195sivr

Heisann! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Ønsker dere velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Jeg og sønnen på 13 år prøvde oss som piloter her, vi hadde booket 30 minutter på forhånd. Vi ble tatt imot av hyggelig betjening. Vi fikk nødvendig opplæring og assistanse før vi startet opp, samt underveis. Utrolig moro og realistisk simulator! Vi tok av og fløy noen runder over Bodø før vi landet trygt. Skulle hatt en slik hjemme!

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, karenmarieh

Heisann! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Kjempeartig med flysimulator. Flinke instruktører! Vi hadde med barn under 12 år. De fikk «sitte på» og også prøve å fly litt. Helt topp!

Takk, Silje R

Hei Silje! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Flott at dere hadde en fin opplevelse hos oss. Velkommen tilbake ved en senere anledning!