Anmeldt 27. juli 2020

Kom på kvelden og orket ikke sette opp teltet så ba om hytte. Hytte 32 var eneste ledige, vi bad om to netter, heldigvis var det bare ei natt ledig. (Vi tok inn på hotell dagen etter). Begynte å støvsuge madrassene, og heldigvis hadde vi våre egne lakener å legge over. (Bildene viser lakene etter at jeg har forsøkt å støvsuge dem). Det luktet kloakk på badet og vinduet stod åpent da vi kom. Var umulig å få ned håndtaket da vi forsøkte å stenge vinduet for natten så det ikke skulle bli så kalt. Det var ingen propp for å sette i oppvaskkummen da jeg skulle vaske opp koppene. Det var heller ingen vaske sleiv så måtte ligge på kne for å vaske gulvene. Tok kopp tuen i vinduskarmen og sjekk bildet hvordan den såg ut. Fikk en anelse om at hyttene kunne vært brukt til asylmottak, og ved å Google litt på gamle avisoppslag så stemte det. Tenker at disse hyttene bør rives og nye settes opp. Ps! Pulveret i brannslukkingsapparatet er forsteinet.

1  Takk, Utfordreren
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Campingplassen har en superfin beliggenhet, nært sentrum, havet og naturen ~ men mangler alt annet. Lekeplassen for ungene var gjengrodd, resepsjonen er kun åpen mellom 10-14, og sanitæranlegget er nedslitt og stygt. Ene dagen var det tomt for både toalett og tørkepapir tidlig ettermiddag, og det ble ikke fylt på før dagen etter, når vi klagde i resepsjonen fikk vi til svar at dette skyldes at gjester stjeler papiret (!!).

2  Takk, moniithe
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Dette er en av de dårligste campingplassene vi har besøkt. Eneste pluss er at det er gangavstand til City Nord, der du finner det du trenger. Servicehuset vaskes to ganger i uka, selv om det er restriksjoner ang Covid-19. Dette er for dårlig, og skal du på toalettet kan det være greit å ta med eget toalettpapir, for det er mangelvare på alle toalettene......

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, britthjelle
Anmeldt 8. juli 2019 via mobile enheter

Nedslitt og gammel hytte de har prøvd å pynte på med maling. Det er ustelt ute og ser ut som en åker over alt.
Hytta er urenslig, det er søplete i skuffer og skap og i den ene tallerken så det ut som det lå dyr. Ikke engang bikkja vil inn.
Jeg vasker ikke møkk etter andre og etterlater meg hytta som jeg fikk den.
Anbefaler ingen og leie hytte her. Dyr var den også.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, Tonje K
Anmeldt 11. mars 2019

Nedslitt, Ekstremt dyrt, Hadde planlagt å bo her for en lengre periode. Fikk en grei pris først, men prisen ble økt kraftig i en telefonsamtale et par timer senere. Tror ikke det blir helt riktig at et firma som driver asylmottak og hotell er de riktige for en camping.
Det finnes bedre alternativer rundt Bodø. Styr unna

Dato for oppholdet: mars 2019