Anmeldt 28. juli 2021

Fin plass og ha campingvogn/bobil med sjøen, sentralt og billig.
300,- for campingvogn plass med strøm er ikke ille.
El sparkesykler lett tilgjengelig.
Helt ok sanitæranlegg til den prisen.
Utrulig hyggelig og hjelpsom personale!

Kunnet klipt gresset mot sjøen for bedre utsikt.

Takk, CharlotteOlaussen
Anmeldt 1. juli 2021

En forferdelig campingplass. De ansatte har null kontroll på hvor det er ledig. Ble henvist til en gressplen som heller hadde passet bedre som potetåker. Her var gresset slått med hjå, og ikke samlet opp. Hvordan blir dette når det er tørt, og det regner etterpå. Du tar alt med deg hjem. Strøm må du koble deg til en av hyttene som er i nærheten. De sanitære forholdene er grusomme. Ligger helt inntil innflygningen til flyplassen, så flystøy må påregnes. Men billig er det.

1  Takk, Thor J
Anmeldt 30. juni 2021

Jeg og min venninne har vært på tur i Norge på flere ulike campingplasser i flere uker, men dette tar kaka. Alt var ved dårlig forfatning. Jeg og min venninne skulle ta kveldsstellet på sanitæranlegget før vi la oss, og da gikk låsen i stå og vi kom ikke ut. Det var etter kl 22, og dermed ikke mulig å komme i kontakt med personalet på campingen da resepsjonen var stengt. Vi forsøkte å ringe flere ganger. Samme med oss inne i anlegget var også en dame som hadde en treåring igjen alene i teltet, så det hastet med å komme ut. Noen andre beboere på campingen kom heldigvis til unnsetning. De ringte til brannvesenet for assistanse, og brannvesenet sa at de var godt kjent med forholdene på campingen. De kunne blant annet si at strømopplegget på campingen var direkte farlig.
Det hele endte med at vi måtte klatre ut av et smalt vindu øverst på veggen. Campingen har ikke svart på henvendelsene når vi forsøkte å ringe de når vi var innelåst. Anbefaler ingen å besøke denne campingen.

2  Takk, Nina_Halv
Anmeldt 19. juni 2021 via mobile enheter

Denne staden ser ut til å vere på veg oppover i standard. Strøken kjøkkenavdeling og fine dusjar/vaskerom utan ekstra kostnad. Svært imøtekomande og hjelpsom betjening lot oss få ein ypperlig teltplass nær sjøkanten. Det er ein del eldre og dårlege vedlikehaldne hytter her som forhåpentligvis snart blir fjerna. Innen gangavstand finst både nærbutikk og Bodin middelalderkyrkje. Det utmerka jektefartmuseet er nærmaste nabo til campingplassen.

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, 890sverres
Anmeldt 30. mai 2021 via mobile enheter

Kjempehyggelig betjening. Vakre omgivelser, nyter utsikta til fantastiske fjell. Litt slitne hytter, nye drivere rehabiliterer hytter og sted. Greit servicebygg, kjekt med klesvaskemuligheter. Gangavstand (ca 30 minutter til sentrum av Bodø).

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, Bente1959