“God mat.”

Hundholmen Brygghus & Gastropub
Vurdert som nr. 3 av 76 Restauranter i Bodø
Anmeldt 14. november 2018

En flott og trivelig plass, nydelig mat, hyggelig og serviceinnstilte personale, et godt utvalg av ølsorter

1  Takk, Waljan58

Anmeldt 13. november 2018

Hyggelig hverdagsmiddag. Fiskegratengen ble servert i panne, og smakte fortreffelig. Litt merkelig siden jeg for første gang har spist fiskegrateng uten makaroni. Smakte også på Hundholmens juleøl, det var skikkelig fyldig og smakfullt!

Takk, steinolavr
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk service toppet seg med fantastisk mat! Her får du mye mer enn det du bestiller både med hensyn til service og mat! Anbefales på det varmeste!

1  Takk, 786jannikeh
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Spiste her med kolleger/venner ved jobbreise. Flotte lokaler, god stemning og super beliggenhet. Veldig god burger også! Bestilte mat på forhånd da vi var 17 personer til middag. Alle allergier ble tatt på alvor og alle fikk snacks før maten kom, også de med allergi. Hit kommer jeg igjen, neste gang forhåpentligvis med litt bedre tid

Takk, 400metteg
Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Kom sent, måtte spise fra Pub Meny, no som hadde liten og ingen betydning! Saftig burger, antagelig en av de beste man har spist! Resten av selskapet spiste fiskesuppe, som var helt nydelig!

Takk, dagandres

Reisende som så på Hundholmen Brygghus & Gastropub, så også på

Har du vært i Hundholmen Brygghus & Gastropub? Del dine erfaringer!