“God mat!”

Hundholmen Brygghus & Gastropub
Vurdert som nr. 3 av 76 Restauranter i Bodø
Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Dagens ankomst Bodø måtte også besegles med et godt måltid.
Hundholmen vant dette og vi ble godt mottatt og tildelt vårt «høye bord».
Servitør ble en blid dame med sin andre dag i etablissementet.
Alt så ut til å gå perfekt og alle gjode sitt ytterste for at vi skulle trives.
At vi aldri fikk vår bestilte forrett kan vi i etterkant leve med.
Både fiskesuppe, julekveite og lutefisk smakte fortreffelig.
Alt skylt ned med lokalbrygget øl, et glass Riesling og Sancerre.
Ikke å glemme min sjokoladefondant
Alt smakte utmerket og de sjarmerende småfeilene som vi kan leve med.
Trening gir trygghet videre.
Jeg kommer gjerne igjen

Takk, safetyguide1

Anmeldt 14. november 2018

En flott og trivelig plass, nydelig mat, hyggelig og serviceinnstilte personale, et godt utvalg av ølsorter

1  Takk, Waljan58
Anmeldt 13. november 2018

Hyggelig hverdagsmiddag. Fiskegratengen ble servert i panne, og smakte fortreffelig. Litt merkelig siden jeg for første gang har spist fiskegrateng uten makaroni. Smakte også på Hundholmens juleøl, det var skikkelig fyldig og smakfullt!

Takk, steinolavr
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk service toppet seg med fantastisk mat! Her får du mye mer enn det du bestiller både med hensyn til service og mat! Anbefales på det varmeste!

1  Takk, 786jannikeh
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Spiste her med kolleger/venner ved jobbreise. Flotte lokaler, god stemning og super beliggenhet. Veldig god burger også! Bestilte mat på forhånd da vi var 17 personer til middag. Alle allergier ble tatt på alvor og alle fikk snacks før maten kom, også de med allergi. Hit kommer jeg igjen, neste gang forhåpentligvis med litt bedre tid

Takk, 400metteg

Reisende som så på Hundholmen Brygghus & Gastropub, så også på

Har du vært i Hundholmen Brygghus & Gastropub? Del dine erfaringer!