“Veldig god opplevelse ”

Hundholmen Brygghus & Gastropub
Vurdert som nr. 3 av 76 Restauranter i Bodø
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Vi feiret bursdag, og satt i et privat rom. Nydelig mat , og mye mat. Dog var det noen som ikke var helt fornøyd med fisken som ble servert . Veldig god service , som fulgte godt med. Avsluttet med nydelige drinker.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, EliO286

Anmeldt 10. desember 2018

Crème brûlée er dårlig valg på Hundholmen -- Topp julekveite -- 1 konfirmant servitør diltet rudt -- kjøkken gaulte SERVICE --SERVICE! til tom restaurant -- 1 fra kjøkken tok ansvar og serverte nabobordet det burde de kommet på før med 5 personer på kjøkken og 1 servitør som diltet rundt i baren,10 .12 ,2018 fikk jeg servert tidenes dårligste Crème brûlée dette er noe jeg spiser ofte i over 40 år har jeg tilgode og spise noe så dårlig denne -- Crème brûléen smakte FiSKEPUDDING!! Utrolig dårlig Klagde men fikk tilbakemld fra kjøkken via servitør at de var fornøyd med produktet Fikk snakke med kokken som modifiserte seg litt vi ble enig om at han som var ansvarlig for """ fiskepudding desserten med bittelitt vaniljesmak""" skulle dras ut på kaien på baksiden av resturanten og få 1 tilbakemld hvordan man lager god dessert Multer sukkerlokk med is + Tokaij dessert vin reddet stumpene Men selve Crème brûlée var KATASROFE fy f....... så dålig

Takk, TorvaldTake
Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Dagens ankomst Bodø måtte også besegles med et godt måltid.
Hundholmen vant dette og vi ble godt mottatt og tildelt vårt «høye bord».
Servitør ble en blid dame med sin andre dag i etablissementet.
Alt så ut til å gå perfekt og alle gjode sitt ytterste for at vi skulle trives.
At vi aldri fikk vår bestilte forrett kan vi i etterkant leve med.
Både fiskesuppe, julekveite og lutefisk smakte fortreffelig.
Alt skylt ned med lokalbrygget øl, et glass Riesling og Sancerre.
Ikke å glemme min sjokoladefondant
Alt smakte utmerket og de sjarmerende småfeilene som vi kan leve med.
Trening gir trygghet videre.
Jeg kommer gjerne igjen

Takk, safetyguide1
Anmeldt 14. november 2018

En flott og trivelig plass, nydelig mat, hyggelig og serviceinnstilte personale, et godt utvalg av ølsorter

1  Takk, Waljan58
Anmeldt 13. november 2018

Hyggelig hverdagsmiddag. Fiskegratengen ble servert i panne, og smakte fortreffelig. Litt merkelig siden jeg for første gang har spist fiskegrateng uten makaroni. Smakte også på Hundholmens juleøl, det var skikkelig fyldig og smakfullt!

Takk, steinolavr

Reisende som så på Hundholmen Brygghus & Gastropub, så også på

Har du vært i Hundholmen Brygghus & Gastropub? Del dine erfaringer!