“Middag for to”

Hundholmen Brygghus & Gastropub
Vurdert som nr. 3 av 74 Restauranter i Bodø
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Hadde bestilt bord på forhånd, men da vi ankom virket det som om det var litt usikkert på om faktisk hadde bord. Men det ordnet seg etter hvert. Vi bestilte confitert klippfisk og entrecôte. Klippfisk med potetmos og potetgull er vel ikke den ultimate sammensetningen. Fisken var også altfor salt. Entrecôte plata med hasselbakt potet og grønnsaker var god. Opplevelsen svarte ikke til inntrykket man fikk på nettet.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Pia S
marenkro, Restaurant manager på Hundholmen Brygghus & Gastropub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2020

Hei Pia, og takk for din tilbakemelding.

Dumt å høre at besøket ikke var optimalt, det er selvsagt ikke det vi sikter oss inn på for våre gjester.

Vi har hatt noen nye tilskudd hos oss i sommer, så forvirringen i forhold til reservasjonen dere hadde håper jeg stammer fra dette, selv om det ikke er noen unnskyldning fra vår side.

Vi skal definitivt gi tilbakemeldingen angående maten til kjøkkenet vårt som vil ta en videre vurdering på akkurat dette.

Håper at dere gir oss en ny sjans ved en annen anledning, og at vi får muligheten til å løfte inntrykket fra sist besøk - vi ønsker å holde en høyere standard enn den dere opplevde ved sist besøk.

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Vi bestilte grillplate, og en konfitert klippfisk med potet og ramsløkkrem +++. Retten var god, men kjøttet på grillplate noe seigt. Vi smakte på Hundeholmens eget brygga øl. Det smakte godt. Restauranten ligger høyt på score hos Tripadvisor, men jeg må nok trekke litt ned for kjøttet. Klippfisken derimot var god. Hyggelig betjening. Vi betalte kr. 900,- for hele gildet.

Takk, AndersZorn

Hei Anders, og takk for din tilbakemelding.

Fint å høre at dere i helheten var fornøyd, men dumt i forhold til at kjøttet ikke holdt kvaliteten dere ønsket.
Tilbakemelding er gitt videre til vårt kjøkken, og vi håper at vi kan krysse av alle luker på neste besøk.

Anmeldt 27. juli 2020

Ingen som tar i mot gjestene. Oppsøkte en ansatt og fikk beskjed om at alt var reservert til tross for at lokalet nærmest var øde. Men vi kunne godt lete selv etter et ledig bord på terrassen. God grunn til å snu i døra, men vi ga det en sjanse og fant oss et bord på egen hånd. Praktisk bestilling via mobil og maten kom etter 30 min. God mat og rause porsjoner. Da vi gikk var de fleste reserverte bordene fortsatt tomme, så her er det potensiale for å gjøre noe med både logistikken og servicen.

Takk, LGunde
marenkro, Restaurant manager på Hundholmen Brygghus & Gastropub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2020

Hei, og takk for din vurdering av oss.

Her har vi nok feilet i det mest elementære - vi prøver å møte alle våre gjester med et smil og få de til å føle seg velkommen når de kommer inn til oss - så dette er dumt å lese at dere ikke opplevde ved sist besøk hos oss.

Vi håper dere tar turen innom ved en annen anledning, slik at vi kan få vise at vi holder høyere standard ut mot våre gjester enn det dere fikk muligheten til å erfare.

Vennlig hilsen Maren - Restaurantsjef

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

På bordene lå det en lapp hvor du scannet inn meny, laget deg en profil hvor du la inn kortet ditt. Så var det å bestille etter menyen, oppgi bordnummer, bekrefte betaling og vips var det en kelner på plass med drikkevarene. Kan absolutt anbefales. At de også brygget eget øl og tankene var godt synlig gjorde det til en spennende plass.

1  Takk, mikkelbo
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Pent lokale og god mat. Bordet vårt var ikke klart da vi kom, og service var treg. Ventet lenge på maten.

1  Takk, ask_luj

Reisende som så på Hundholmen Brygghus & Gastropub, så også på

Har du vært i Hundholmen Brygghus & Gastropub? Del dine erfaringer!