“Flotte lokaler og god service men......”

Hundholmen Brygghus & Gastropub
Vurdert som nr. 3 av 74 Restauranter i Bodø
Anmeldt 8. oktober 2020 via mobile enheter

Flotte lokaler og god service Vi bestilte grillplatå for 2 pers, men det ble en skikkelig nedtur. Hverken kjøttet, sausen eller de fløtegratinerte potetene var varme. Vi sa ifra da vi bet og fikk kompensasjon. Meget hyggelig betjening

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, WencheM228
Maren, Restaurant manager på Hundholmen Brygghus & Gastropub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. februar 2021

Hei Wenche, og takk for din tilbakemelding.

Dumt å lese at maten ikke levde opp til forventningene, men flott at saken da ble løst på sted.
Håper dere gir oss en sjanse til å vise at dette var en glipp, og at vi ses igjen på Hundholmen.

Maren

Anmeldt 1. oktober 2020 via mobile enheter

Hundholmen Brygghus er verdt et besøk. Type gastropub. Eget mikrobryggeri på plassen gjør det ekstra interessant. Anbefales.

3  Takk, ztig65
Anmeldt 11. september 2020 via mobile enheter

Spiste grillplatå for to personer. Nydelig smak og gode porsjoner ga god valuta for pengene. Praktisk med digital bestilling fra bordet, men en liten minus for manglende Cognac. Hyggelig betjening.

Takk, 117jans
Anmeldt 10. september 2020

Utrolig god matopplevelse. 10/10 på mat og drikke + veldig god service! Kan anbefale bugotto. Byens beste!

Takk, C9067ORmarias
Anmeldt 5. august 2020

En av restaurantens dyreste retter - kr 335. Presentert på kald tallerken med vassen potetmos og, ja du leser riktig, chips fra Maarud?.tomatconcasse splashet på toppen. Hvordan klippfisken var confitert er for meg et mysterium. Tørt og trevlete.
Anbefales IKKE.
Husets vin, Soave San Classico, var riktig priset.
Alt må bestilles via app. Servitører år uinteressert og jobbet "mekanisk". Skal de lukte svette?
Ikke godkjent signatur her. Prøv heller sildesmørbrød som partneren likte godt.

Dato for besøk: august 2020
Takk, terjes_11
marenkro, Restaurant manager på Hundholmen Brygghus & Gastropub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2020

Hei Terje, og takk for din tilbakemelding.

Dumt å lese at Klippfisken vår ikke holdt mål under ditt besøk.
Vi tar til oss kritikken og håper at dette var et engangstilfelle og at du ved en annen anledning vil gi oss en ny sjanse hvor vi kommer bedre ut av det.

Appen bruker vi som et hjelpemiddel, men ikke som en forutsetning for bestilling. Hvis det er slik det har kommet frem så tar vi en runde med våre ansatte - bestilling i bar samt bordservering ved kapasitet skal også være et alternativ hos oss.

Flott at sildesmørbrødet falt i smak.

Velkommen tilbake ved en annen anledning.

Reisende som så på Hundholmen Brygghus & Gastropub, så også på

Har du vært i Hundholmen Brygghus & Gastropub? Del dine erfaringer!