“Absolutt verdt pengene”

Hundholmen Brygghus & Gastropub
Vurdert som nr. 5 av 79 Restauranter i Bodø
Anmeldt 5. august 2021

Vi var en gjeng innom der en fredagskveld. Hadde bestilt bord i forkant i restauranten og ble møt av en kjempetrivelig servitør. Servitøren kunne greiene sine og hun anbefalte vin og øl til maten. De fleste av oss bestilte 3-retters meny med vinpakke til. Maten var absolutt nydelig! Alle 3 rettene var helt fantastisk! Biffen var akkurat passe stekt. Et stort pluss var at servitøren vår fortalte om maten når den kom på bordet og fortalte om vinen/øl til maten. Hun var hyggelig og serviceinnstilt. Jeg har vært på Hundholmen flere ganger og drukket øl mens jeg var i Bodø og blir å komme tilbake hit flere ganger i fremtiden, både for mat og drikke!! Anbefaler på det sterkeste!

Takk, karehe

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Stakk innom restauranten en lørdag formiddag og spurte om de hadde ledig bord for kvelden.
-Hvor lenge skal dere sitte, spurte damen som møtte oss.
-Så lenge det tar å spise en hovedrett, svarte jeg.
-Dere kan få det bordet der borte, svarte damen og pekte bort mot en koselig sofakrok.
Da vi kom igjen om kvelden var skuffelsen stor da vi oppdaget at vi var blitt plassert i barområdet. Der fikk vi ikke velge mat fra a la carte menyen. Kun en begrenset meny med enkle retter. Dette burde de gjort oppmerksom på da vi bestilte bord.
Vi bestilte fish & chips og to ulike typer øl. Fisken var i salteste laget og kelner ante tydeligvis ikke hvilket øl han serverte. Alle er nye i jobben en gang men for oss ble dette vel mye.

Takk, Erkebergenseren
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Kun utenlandske ansatte servitører i Korona tid. Bør vel nå bruke Norsk arbeidskraft. Fiskesuppe grei men ingen opplevelse. All bestilling med qr kode samt betaling. Hver gang du ønsker mer å drikke/spise er det ny nettbestilling. Trist opplevelse av en som kunne vært så bra. Hyggelige lokaler. Personlig og tilrettelagt service er svært viktig. Daglig leder bør ta en vurdering av dette i fremtiden.

Takk, Tone M
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Tragisk dårlig service
Bestilte kremet fiskesuppe og fikk servert noe tynt skvip med stekte laksebiter og 3 tre reker
Ingen oppfølging fra servitør
Anbefales ikke

Takk, HerkulesGX
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Flott restaurant med veldig bra service- ingenting å utsette på det. Hadde høye forventninger , men maten var egentlig litt kjedelig og smakløs.

Takk, 659wernerf

Reisende som så på Hundholmen Brygghus & Gastropub, så også på

Har du vært i Hundholmen Brygghus & Gastropub? Del dine erfaringer!