Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Vi var der med campingvogn og fant ut at vognplassene kun var langt oppe i skogen langt fra servicebygg og badeplass. Plen i vognområdet har ikke sett gressklipper på denne siden av st. Hans..
Selve badeområdet er bra med utleie av tråsykler, trampoline og diverse aktivitet.
Stort potensiale i denne plassen men desverre så er eierne ikke på ballen med å holde det vedlike. Og den store plenen det det før sto vogner må dere få åpnet igjen.
Lykke til.

Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, Ståle A
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

På nettsiden skriver de om oppgradert servicebygg. Virkeligheten er et servicebygg som har sett sine bedre dager. Det er nedslitt og
møkkete, og det blir ikke fulgt opp med vask. Mangler ofte både do og tørkepapir.
Teltplassene er gjørmete og bare noen av syrømboksene fungerer.
Vannet i saltvannsbassenget er møkkete.

Dette er en camping som er gode på markedsføring, og lovnader på nett, men som heller burde bruke tiden sin på renhold og oppgradering av servicebygg.

Takk, Pradalouise
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Vi overnattet i campingvogn. Vognplassene er omringet av busker og kratt så ha myggspray klar. Plassene er dårlig merket og servicen var laber.
Da jeg spurte om passordet til wifi, viste det seg at den annonserte wifi'en bare var for bruk for de ansatte. Det kan være langt å legge skjøteledning for strøm hvis du ønsker det.
Hovedservicehuset var slitt og du må bruke mynter for å få varmt vann.

Takk, Norwtraveler
Anmeldt 11. juni 2019 via mobile enheter

Her er det ikke mye positivt å komme med. Den var ISKALD, taket er ødelagt av fukt og det har begynt å sige litt. Det luktet også ganske stramt av fukt, mugg, råte etc. Jeg måtte legge to madrasser oppå hverandre for å ikke kjenne plankene. Toalett områdene var møkkete. Kommer ikke tilbake hit

Dato for oppholdet: juni 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, 720s_lvia
Anmeldt 15. juni 2018 via mobile enheter

Dårlig. Ikke noe utstyr på hyttene. Iskaldt på hytta da vi skjekket inn. Lite trivelig. Skulle heldigvis sove bare en natt. lite rom for privatliv på sanitæranlegget.
Inn og utsjekking gikk greit. Litt dyrt i forhold til standard

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Eva B