“Elendig uteservice”
Anmeldelse av Bodø Bakeri avd. Tur

Bodø Bakeri avd. Tur
Vurdert som nr. 47 av 68 Restauranter i Bodø
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Styr unna! Bestilte en øl og en rødvin til 200 kr. Ølkrana var ødelagt så jeg fikk en varm død øl fra aluminiumsboks.. Rødvinsåpneren var ødelagt så ble tilbydt alkoholfri rødvin (servitøren viste ikke den var alkoholfri). Da jeg ba om vanlig rødvin fikk vi et glass med kork i.. Servitøren snakket ikke norsk og ga dårlig service.. Ikke verdt pengene eller besøket, styr unna.

Takk, Nicholai L

Anmeldt 18. mars 2018 via mobile enheter

Var innom for en lunsj, helt greit horn, ingen smakseisplosjon men akkurat hva man kan forvente av et typisk horn fra kantina på moskenesferga. Sjokoladekaken så ekstremt fristende ut så vi delte et til «dessert». Er muligens den kjedeligste og dårligste sjokoladekaken jeg noen gang har betalt penger for. Toro-mix er bedre, by far...

Takk, VidarTB
Anmeldt 18. februar 2018

Hyggelig kafe tilknyttet Stormen bibliotek. Bra utvalg av rundstykker og kaker. Kan være periodevis mye støy, hvis det er mye folk tilstede.

Takk, Tor D
Anmeldt 11. juli 2017 via mobile enheter

Cafe i tilknytning til stormen bibliotek. Prisene skremmer ingen. Greie priser. Ungene syns kaken smakte godt, rekesmørbrødet like så. Kaffen (frappe) kunne vært bedre.
Gjennomsnitt på dette besøket.

1  Takk, Wander799328
Anmeldt 19. mars 2017

Deilige nybakte kaker. Noen enkle middagsretter. Ellers kunne kaffelatten vært bedre laget. Den doble cortadoen var godkjent. Litt urutinert personale nå i startfasen går greit. Viktig at de blir bedre på selve kaffelagingen.

Takk, Stein Olav R

Reisende som så på Bodø Bakeri avd. Tur, så også på

Har du vært i Bodø Bakeri avd. Tur? Del dine erfaringer!