“Imøtekommende betjening og et sted du trives”
Anmeldelse av Bodø Bakeri avd. Tur

Bodø Bakeri avd. Tur
Vurdert som nr. 42 av 76 Restauranter i Bodø
Anmeldt 30. desember 2018

Kommer gjerne tilbake, både for mat og drikke samt litterært påfyll med biblioteket vegg i vegg. Ta gjerne med barn.

Takk, Kjetil N

Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk fiskesuppe som vi kunne nyte i fantastisk vær ute foran biblioteket med utsikt over småbåthavna.

Takk, steinolavr
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Styr unna! Bestilte en øl og en rødvin til 200 kr. Ølkrana var ødelagt så jeg fikk en varm død øl fra aluminiumsboks.. Rødvinsåpneren var ødelagt så ble tilbydt alkoholfri rødvin (servitøren viste ikke den var alkoholfri). Da jeg ba om vanlig rødvin fikk vi et glass med kork i.. Servitøren snakket ikke norsk og ga dårlig service.. Ikke verdt pengene eller besøket, styr unna.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, nicholail2016
Anmeldt 18. mars 2018 via mobile enheter

Var innom for en lunsj, helt greit horn, ingen smakseisplosjon men akkurat hva man kan forvente av et typisk horn fra kantina på moskenesferga. Sjokoladekaken så ekstremt fristende ut så vi delte et til «dessert». Er muligens den kjedeligste og dårligste sjokoladekaken jeg noen gang har betalt penger for. Toro-mix er bedre, by far...

Dato for besøk: mars 2018
Takk, VidarTB
Anmeldt 18. februar 2018

Hyggelig kafe tilknyttet Stormen bibliotek. Bra utvalg av rundstykker og kaker. Kan være periodevis mye støy, hvis det er mye folk tilstede.

Dato for besøk: november 2017
Takk, 719tord

Reisende som så på Bodø Bakeri avd. Tur, så også på

Har du vært i Bodø Bakeri avd. Tur? Del dine erfaringer!