“Vi kommer igjen”
Anmeldelse av LystPå

LystPå
Vurdert som nr. 7 av 80 Restauranter i Bodø
Anmeldt 18. november 2018

Fantastisk opplevelse, med god mat, vin og meget hyggelig atmosfære og fantastisk service, anbefaler alle en tur dit.

Takk, hansgunnareldorsen

Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Flere bør få øynene opp for denne restauranten. Vi hadde kamskjell og speka kval til forrett, og grilla tørrfisk til hovedrett. Servitøren anbefalte en nydelig vin til, så det hele ble perfekt. Vi ble godt ivaretatt, flinke servitører, fint lokale

Takk, ElseB219
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Flott og god lunsjbufé på Lystpå cafe i torggården på Bodø torg anbefales Lystpå lager mat også for catering. Stedet er etter u.t. mening et av Bodøs beste kjøkken

Takk, mt942
Anmeldt 12. september 2018

Kjempe god og variert mat, bra drikke og super service ! Anbefales både som gruppe og ved mindre anledninger. Flott atmosfære :)

Takk, Vibeke A
Anmeldt 19. august 2018

Lørdagslunch med vin med nydelig smaker fra det elegante lunchbordet. Service utført med smil og eleganse. Gleder oss til neste besøk!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, ReidarG3

Reisende som så på LystPå, så også på

Har du vært i LystPå? Del dine erfaringer!