“Vi kommer igjen”
Anmeldelse av LystPå

LystPå
Vurdert som nr. 7 av 80 Restauranter i Bodø
Anmeldt 22. desember 2018

Fantastisk opplevelse, meget god mat og vin, veldig hyggelig atmosfære og servitører, anbefaler et besøk på det sterkeste

Takk, hansgunnareldorsen

Anmeldt 16. desember 2018

Vennegjeng på 9 personer,som hadde bestillt Juletapas. Mye velsmakende julemat inkludert en fiskesalat ned tørrfisk. Pinnekjøttboler fritert var en stor opplevelse.
15-20 forskjellige retter satt svært godt sammen. Ostefat til dessert.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Tor-Arne S
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Spiste en sein lunsj på LystPå. Fantastisk flott presentert fiskesuppe som ifølge fruen smakte supergodt. Mine blåskjell var også fabelaktige , men vinen var en real højdare. Artig med en plass som bruker coravin sånn at man kan få et glass av litt mer spesielle saker. Ble en funky og kul oransjevin - Gut Oggau - på meg. Happy as Larry :)

Takk, PaalCK
Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Vi har spist her tidligere men dette var en kvalitets økning uten like. Maten var nydelig og vinen enda bedre. Servicen var upåklagelig. Totalt sett beste restaurant opplevelse i Bodø.

Takk, Stian H
Anmeldt 18. november 2018

Fantastisk opplevelse, med god mat, vin og meget hyggelig atmosfære og fantastisk service, anbefaler alle en tur dit.

Takk, hansgunnareldorsen

Reisende som så på LystPå, så også på

Har du vært i LystPå? Del dine erfaringer!