“Herlig jente-kveld”
Anmeldelse av LystPå

LystPå
Vurdert som nr. 6 av 76 Restauranter i Bodø
Anmeldt 31. januar 2019

Utrolig god mat og service. Menyen er tilpasset sesongen, godt utvalg. Veldig innbydende lokale. Kunne ikke fått en bedre kveld.

Dato for besøk: januar 2019
3  Takk, _tadh_dr

Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Lyst På er etterhvert blitt en fantastisk bra resturant, trolig den beste i Bodø. Har spist her flere ganger det siste året, og det var naturlig å legge julebordet hit. Vi fikk topp service og nydelig mat. Alle var strålende fornøyd. Prikken over i'en er vinlisten og serivitørenes kunnskap om vin. Under hele måltidet ble vi servert viner som passet perfekt til maten. Mange skjulte perler ble servert. Om man skal til Bodø er dette en restaurant man bør besøke.

3  Takk, Meget
Anmeldt 23. januar 2019

Hadde med min datter som er veganer, de lagde en fortreffelig vegansk rett som hun var meget fornøyd ned

1  Takk, hansgunnareldorsen
Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

Vi ankom stedet litt seint, men julebuffet med tradisjonsretter holdt mål. Smak, mengde var innafor. Løsningsorienotert ung servitør leverte smil og oppmerksomhet. Julemusikk i bakgrunnen var en fin kuliss. Ikke påtrengende støy. Tekstilservietter i farta er et pluss. Vi kommer gjerne tilbake.

Takk, annepT1217HM
Anmeldt 22. desember 2018

Fantastisk opplevelse, meget god mat og vin, veldig hyggelig atmosfære og servitører, anbefaler et besøk på det sterkeste

Takk, hansgunnareldorsen

Reisende som så på LystPå, så også på

Har du vært i LystPå? Del dine erfaringer!