“10 års bryllupsdag”
Anmeldelse av LystPå

LystPå
Vurdert som nr. 7 av 73 Restauranter i Bodø
Anmeldt 7. september 2019

Restaurant "Lyst På" ligger midt i sentrum av Bodø. Maten, vinen, servicen, utsikten ble en fin ramme rundt vår markering av 10 års bryllupsdag. 4 retters meny med vinpakke. ❤ Først fikk vi flatbrød med ostekrem og speket reinsdyr, og rista brød og luftig smør med svak røykasmak. Til forrett fikk vi speket hvalskinke med rødbeter som smakte svakt av kanel, ostekrem, små sprø flak av tørka rotgrønnsak, sylta rødløk og dill. Egen rødvin til den retten. Fantastisk smaksbombe Deretter fikk vi en rett av kongekrabbe og chili, små tørka flak av rotgrønnsaker også her, ruccola, og små "durter" med eplekrem og eggekrem. Vi fikk en nydelig fransk hvitvin til Hovedretten var elgkjøtt, champignon med hvitløksmør, glasert gulrot, småpotet og fløtesaus og smakfull rødvin. Til dessert fikk vi sjokoladekake med bringebærsorbet, aprikoskrem"durt", bittesmå, crynchy sjokoladekuler og sherry og kaffe. Nyyydelig. Det er altså så fantastisk å få oppleve retter som er satt sammen med uvante smakskombinasjoner og vin ❤

Takk, elapela69

Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Koselig liten plass på Torget i Bodø. Menyen er kortreist og jeg spiste Kveite. Meget god og passe stor porsjon. De har lunsjbuffé der på dagtid som er veldig populær.

1  Takk, Trine S
Anmeldt 3. september 2019 via mobile enheter

Takk for hyggelig, lærerik og godt tilrettelagt kurs i tilberedning av lakseretter. De to kokke læremestrene gjorde en strålende jobb!

Takk, torek657
Anmeldt 27. august 2019

Vi var en gruppe på 8 personer som var her for en middag. Vi fikk hyggelig og god service av kunnskapsrike ansatte.

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, ChristianHellevang
Anmeldt 10. august 2019 via mobile enheter

Kanskje byens beste burger? God service, til tross for at vi fikk beskjed om at servicen ville være dårligere om vi satt ute. Gjeng på åtte som spiste ulike retter. Fiskesuppe med bein i fisken var en nedtur, men kommer gjerne igjen :)

Dato for besøk: juli 2019
Takk, IdaKristin88

Har du vært i LystPå? Del dine erfaringer!