“Nydelig fiskesuppe”
Anmeldelse av LystPå

LystPå
Vurdert som nr. 6 av 76 Restauranter i Bodø
Anmeldt 2. august 2020

Koselig restaurant. Anbefaler fiskesuppen den var kjempegod.
En må beregne litt ventetid på maten da dette er et populært sted på en fin sommerdag.

1  Takk, Marianne M

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Hørt mye bra om stedets utvikling, og har spist her tidligere og vært fornøyd. I dag var det lunsj og kyllingsalat. Avocadoen som salaten bl.a. skulle inneholde uteble og måtte etterlyses. Mye grønt i salaten, litt i overkant i forhold til resten av innholdet. Noe av det grønne var gulnet/brunt og måtte plukkes ut. Da vi var ferdige med mat og 1 glass vin, kunne vi tenkt oss kaffe og noe til. Men vi var helt avglemt. Bare to personer i serveringa, og mange gjester. Vi gikk videre for kaffe og dessert. Håper neste tur dit blir bedre, for dette ga ikke troa på at LystPå har noe stort på gang.

2  Takk, ReiseALM
Anmeldt 11. juli 2020

Ble hyggelig tatt i mot av engelsk-talende kelner. Etter å ha sjekket vinkartet, ble forventningene til mat meget store. Var vel knapt en flaske under tusenlappen. Forrett: 3 asparges i ulik størrelse med litt hollandaise saus og noen flak med tørket skinke. Det smakte OK, men hadde faktisk forventet litt mer gourmetpresentasjon. Kveita var helt ok, men også her var presentasjon på et helt vanlig restaurantnivå. Dessert, 2 iskuler med noen bær. Vel, vel, prisen på vinen gjorde vel at vi alle ble en smule skuffet. Følte at det ikke var samsvar mellom hva som ble levert av mat og vinen som de hadde. Hva med vinpriser som passer bedre til maten som ble levert?

1  Takk, kagjst
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Vi ble godt mottatt av en hyggelig og serviceminded servitør. Jeg spiste asparges til forrett. Den var litt smakløs. Til hovedrett hadde jeg tørrfisk. Den var også god, men litt lite salt og litt smakløs. Det var lite og smakløst bacon.

Takk, steinolavr
Anmeldt 12. februar 2020 via mobile enheter

Nydelig mat og gode viner. Og så må vi skryte av servicen. Betjeningen var hyggelig, festlig og kunnskapsrik. Anbefales på det sterkeste

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, Reiseglada

Reisende som så på LystPå, så også på

Har du vært i LystPå? Del dine erfaringer!