“Fin plass i sola”
Anmeldelse av LystPå

LystPå
Vurdert som nr. 7 av 79 Restauranter i Bodø
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Fint å sitte i sola. Vi skulle kun ha drikke og alt bestilles fra qr. Vanskeluc å få kontakt med betjening for spørsmål. Når vi fikk kontakt kunne ikke vedkommende svare og måtte hente hjelp. Drikken vi fikk var som den skulle, men selve veien dit var litt vanskelig

Takk, karenmarieh

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Vi besøkte denne restauranten to ganger på en uke og begge ganger fikk vi servert nydelig mat. Den ene retten var kveite og den andre var reinsdyrfilet. Begge rettene var utsøkte og ved det neste besøk byttet vi om på rettene. Like godt nok en gang. Forretten som var kamskjell ga et signal om resten. Mye god smak. Servicen var også upåklagelig, og kompetansen syntes høy både på mat og vin på tross av de ansattes unge alder.

1  Takk, Gunnar B
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Super restaurant som vi har benyttet oss mye av under pandemien - da deres take away meny har vært strålende! Nydelig mat og nydelig service! Virkelig en av Bodøs bedre restauranter. Anbefales!

Dato for besøk: april 2021
2  Takk, ReiseALM
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Vi feiret vår to års bryllupsdag og vi fikk det beste bordet l restauranten helt innerst til Venstre når man kommer inn, veldig happy med det:)
Vi så utover store fiskefartøy og Bodø torg og trivdes topp med det.
Vår servitør var super og han gjorde kvelden topp, det var vinen og ikke maten som gjorde at kvelden ble minneverdig. Det står tomme vinflasker i vinduet og en av de ved vårt bord var fra domaine leflaive. Det er en veldig hyggelig produsent som vi har kost oss med før og vi satt stor pris på at den kom inn i vår ekstra vinpakke etter at vi snakket om vin med vår mann. Vi la også med glede merke til at den gode vinen ble servert til andre med entusiasme! Brødet og smøret som kom på bordet var topp. Vi gikk så for menyen men fikk endret desserten til ostetallerken.
Vi fikk hval tataki som var en god forrett, det var gode smaker og vinen til var en fin granite som matchet bra.
Hovedretten var grillet tørrfisk og vi var litt skuffet over at den smakte lite, vi har lite erfaring med tørrfisk, har prøvd å vanne det ut selv og endt opp med å kaste den, den var nok litt for mye utvannet så egensmaken i fisken ble litt svak. Ville veldig gjerne smakt den retten med klippfisk for tilbehøret med løkpure, bacon og ramsløk var helt topp.
Høydepunktet var leflaive 2018 til hovedretten, servert etter skjenking i måleleglass og videreført til andre gjester, den var minneverdig!
Ostetallerken til slutt var god med bombard cheddar, vesterbottenost og kraftkar med riktig brød og chutney til. Vi fikk en topp portvin til men synes man burde hatt lokale oster.
Vi avsluttet med en kjip espresso og veldig god calvavdos, vi satte stor pris på det glasset med ratafia vi fikk til regningen før vi løp for å se resten av italiakampen.
Vi gleder oss til neste gang på Bodøs desidert beste restaurant, takk!

1  Takk, 564espenc
Anmeldt 21. juni 2021 via mobile enheter

Brød med tangsmør, fiffig start..
Forretten var god, kamskjell med velsmakende tilbehør.
Hovedrett med kveite og godt tilbehør.
Dessert var himmelsk.
Anbefales

Takk, Runar W

Reisende som så på LystPå, så også på

Har du vært i LystPå? Del dine erfaringer!