“Meget bra!”
Anmeldelse av Hovda restaurant

Hovda restaurant
Vurdert som nr. 8 av 79 Restauranter i Bodø
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Hovda er en gammel fiskebåt gjort om til restaurant av klasse. Kjempebra service hele veien! Kult å være på en båt samtidig som det er en fancy restaurant. Nydelig mat. Dritlekre glass å drikke av. Godt utvalg av drikkevarer. Nydelig fritert fisk (vanvittig god saus) med båtpoteter, og nydelig pizza. Menyen krever bistand av personalet da den er litt «far out», men alt blir forklart og alt er kjempegodt. Virkelig verdt et besøk!

4  Takk, April-Elin

Anmeldt 11. juni 2021

7 retter. Alle særdeles gode. Nydelig matchet med vin. God anbefaling mht dessertvin. Svært hyggelig vertskap. Topp stemning. Bør prøves når Hovda er ferdig med sommersesongen og går tilbake til å være fine dining. Ps. God stemning og mat på sommeren også.

Dato for besøk: desember 2020
4  Takk, 156geirv
Anmeldt 17. januar 2021

Vi besøkte Hovda en lørdagskveld for middag og drinker. Gode drinker, fin atmosfære og hyggelig betjening. Vi ønsket egentlig å prøve deres treretters, men ble presentert en spennende asiatisk ala carte meny og bestemte oss for å prøve fire medium store retter.
Maten så bra ut ved servering, men smaker og konsistens var ikke på plass. De bruker mye syltede grønnsaker i rettene, noe som resulterte i at tre av fire retter var alt for syrlig. Smakene var ikke balansert i det hele tatt, og kan umulig ha vært smaker til av kokken. Fisketacoen som var fritert var ikke sprø. Alt i alt ble vi ganske skuffet over maten og vi hadde langt høyere forventninger etter å ha lest anmeldelsene i forkant. Vet stedet nylig har skiftet navn (og kanskje eiere/kokker?).

Dato for besøk: januar 2021
Takk, 695marteh
Anmeldt 4. november 2020

Vi har gått forbi båten flere ganger i uka i flere måneder. Endelig fikk vi bestilt bord denne uken. Fantastisk stab, nydelige lokaler og himmelsk mat. Noe av det beste vi har opplevd i Norge. Desidert best i Bodø. Det kan være smaksammensetningen, vinparingen eller motivert og godt skolert stab. Mest sannsynlig alt sammen! Det er opplagt at disse folka liker det de gjør og er genuint interessert i å gjøre kundene fornøyd. Flere andre greie restauranter i Bodø, men generelt en skrall service. Hovda derimot - helt fantastisk. Hit kommer vi igjen.

Dato for besøk: november 2020
3  Takk, 420terjeb
Anmeldt 3. november 2020

Vi fikk servert 5 fantastiske retter, med vinpakke. Dette var en stor en fantastisk opplevelse. gjennomført kvalitet og spennende retter.

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, SteinarS_13

Reisende som så på Hovda restaurant, så også på

Har du vært i Hovda restaurant? Del dine erfaringer!