“Fantastisk”
Anmeldelse av Hovda restaurant

Hovda restaurant
Vurdert som nr. 7 av 79 Restauranter i Bodø
Anmeldt 9. august 2021

Helt fantastisk restaurang med otroligt god mat. Service var nydelig, har spist mye i Bodø genom åren men dette er en favorit! Anbefalles

2  Takk, U2023FFdavidg

Anmeldt 29. juli 2021

For en stilig plass ! Ex sildetråler. Enter Bodøs kuleste og beste restaurant og bar. Kan ikke ha det bedre med drinker på dekk og dagens catch i restauranten. Vi fikk uer med grillet fennikel og grønnsaksrøre. To nydelige sauser og deilig Pinot gris. Fire stjerner. Tenderer til fire og en halv. Flinke og hyggelige folk

2  Takk, 929ave
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Hovda er en gammel fiskebåt gjort om til restaurant av klasse. Kjempebra service hele veien! Kult å være på en båt samtidig som det er en fancy restaurant. Nydelig mat. Dritlekre glass å drikke av. Godt utvalg av drikkevarer. Nydelig fritert fisk (vanvittig god saus) med båtpoteter, og nydelig pizza. Menyen krever bistand av personalet da den er litt «far out», men alt blir forklart og alt er kjempegodt. Virkelig verdt et besøk!

4  Takk, April-Elin
Anmeldt 11. juni 2021

7 retter. Alle særdeles gode. Nydelig matchet med vin. God anbefaling mht dessertvin. Svært hyggelig vertskap. Topp stemning. Bør prøves når Hovda er ferdig med sommersesongen og går tilbake til å være fine dining. Ps. God stemning og mat på sommeren også.

Dato for besøk: desember 2020
4  Takk, 156geirv
Anmeldt 17. januar 2021

Vi besøkte Hovda en lørdagskveld for middag og drinker. Gode drinker, fin atmosfære og hyggelig betjening. Vi ønsket egentlig å prøve deres treretters, men ble presentert en spennende asiatisk ala carte meny og bestemte oss for å prøve fire medium store retter.
Maten så bra ut ved servering, men smaker og konsistens var ikke på plass. De bruker mye syltede grønnsaker i rettene, noe som resulterte i at tre av fire retter var alt for syrlig. Smakene var ikke balansert i det hele tatt, og kan umulig ha vært smaker til av kokken. Fisketacoen som var fritert var ikke sprø. Alt i alt ble vi ganske skuffet over maten og vi hadde langt høyere forventninger etter å ha lest anmeldelsene i forkant. Vet stedet nylig har skiftet navn (og kanskje eiere/kokker?).

Dato for besøk: januar 2021
Takk, 695marteh

Reisende som så på Hovda restaurant, så også på

Har du vært i Hovda restaurant? Del dine erfaringer!