“Et greit spisested mitt i glasshuset”
Anmeldelse av Aga Mat

Aga Mat
Vurdert som nr. 34 av 80 Restauranter i Bodø
Anmeldt 6. januar 2019

Var innom for en enkel lunsj. De er spesielt gode på bakverk og gode smørbrød. Den varme sjokoladen smarte fortreffende for meg som ikke drikker kaffe.

Takk, Tor-Arne S

Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Dette er en ganske hyggelig liten kafé i glasshuset i Bodø sentrum. Gode bakervarer, kaker og kaffe. Enkle matretter til grei pris selges også.

Takk, Rune1973
Anmeldt 29. september 2018

Jeg bestille liten lapskaus.. den kom.. noen området er kaldt, noen området varm, noen omrdet mer varmt.. så de har ikke varm opp nok for hele varm lapskaus
Kaffe er ganske ok.. Noen var frekk kopp flyttet til min bordet, ser de ikke at den var opptatt. jakke står jo der. kaffe var jo nesten fullt. men de 2 jenter sender skitten kopp på min bordet.. veldg frekk.. hvordan føler jeg.. jeg flyttet tilbake kopp på din bordet ble det rulle ned og knust ved uheldig.. jeg skulle ga kopp til den dame så hun dame bla bla.. jeg forstatt ga henne slk at hun tok kopp. men hun ghort ikke, bare bla bla.. så jeg sender kopp rask på bordet så den ruller ned stol.. så rulle ned gulvet knust..

DE KAN SE JAKKE PÅ STOL OG FULLT KAFFE PÅ BORDET BETYR OPPTATT.. SÅ OIKKE SENDT SKITTEN KOPPER PÅ BORDET..
synes veldig høflig....

for en bodø!!!!!!!!

Takk, Kjersti_B11
Anmeldt 3. juni 2018

Det er fint at det går an å ta med eller velge å sitte der å spise.det er litt for fullt og trangt mellom birdene så vi foretrekker å ta med

Dato for besøk: mai 2018
Takk, ELLINOR ASPDAL H
Anmeldt 14. september 2017

Aga Mat ligger fint til med inngang rett fra Storgata. Det er hyggelig betjening og gode bakervarer. Det er ikke for stort så det gir et mer intimt inntrykk andre større alternativer i området

Dato for besøk: mai 2017
Takk, 526jabo

Reisende som så på Aga Mat, så også på

Har du vært i Aga Mat? Del dine erfaringer!