“Koselig”
Anmeldelse av Kom Heim - STENGT

Kom Heim
Beskrivelse: Velkommen til en koselig Kafe på Mørkved. Her har vi hjemmelagde kaker, møsbrømlefse og mye godt i disken. Det serveres nykvernet kaffe fra Bønner i byen.
Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Flott kafé på mørkved. Hyggelig atmosfære, og bra interiør. Menyen er i grunnen bra, til å være en liten kafe.

Takk, 719tord

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Kjempe koselig kafé på Mørkved. Trivelig betjening og mye god mat, og nydelig kaffe. Verdt et besøk.

Takk, Sissma62
Anmeldt 25. oktober 2018

Her blir du blir møtt med et smil og god service. Gode salater, kaker og veldig god kaffe. Anbefales!

Takk, sonja H
Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Suuper koselig plass Nydelig mat, kaffe og trivelig betjening.
Rent og pent.
Ligger lett tilgjennelig.
Kommer tilbake ❤

Takk, Thomas N
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Kjempe hyggelig og blid jente som driver denne kaféen. Besøkte den sammen med ei venninne for å spise lunsj. God mat! Spiste den beste ostekaken jeg noensinne har smakt hær. Anbefales!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Lara C