“Lunsj med kjæresten”
Anmeldelse av Kom Heim - STENGT

Kom Heim
Beskrivelse: Velkommen til en koselig Kafe på Mørkved. Her har vi hjemmelagde kaker, møsbrømlefse og mye godt i disken. Det serveres nykvernet kaffe fra Bønner i byen.
Anmeldt 25. desember 2018 via mobile enheter

I forbifarten stakk vi innom denne bortgjemte perlen på Mørkved. I utgangspunktet bare for å ta en kaffe - og samtidig sjekke ut kaféen vi hadde gått forbi.

Det første som slo oss var et stilfullt og sjarmerende lite lokale. Vi ble videre fristet til å kjøpe litt mat, og endte begge opp med rundstykker. Siden jeg har cøliaki, ønsket jeg rundstykkene mine glutenfrie, og det var ikke noe problem. Veldig gode rundstykker med godt pålegg på, og rikelig med salat.

Betjeningen og servicen var upåklagelig, og vertinnen var serviceinnstilt, smilende og blid.

Stort pluss at de har møsbrømlefse på menyen.

Neste gang har vi planlagt spesialkaffe og møsbrømlefse <3 For ja, en neste gang blir det absolutt.

-I

1  Takk, idal929

Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Flott kafé på mørkved. Hyggelig atmosfære, og bra interiør. Menyen er i grunnen bra, til å være en liten kafe.

Takk, 719tord
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Kjempe koselig kafé på Mørkved. Trivelig betjening og mye god mat, og nydelig kaffe. Verdt et besøk.

Takk, Sissma62
Anmeldt 25. oktober 2018

Her blir du blir møtt med et smil og god service. Gode salater, kaker og veldig god kaffe. Anbefales!

Takk, sonja H
Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Suuper koselig plass Nydelig mat, kaffe og trivelig betjening.
Rent og pent.
Ligger lett tilgjennelig.