“God mat og service”
Anmeldelse av Burgasm - Born Hungry

Burgasm - Born Hungry
Vurdert som nr. 17 av 76 Restauranter i Bodø
Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Vi var 2 voksne og 2 barn som hadde en fortreffelig middag her. God mat og god service. Barna avsluttet med en slush som falt veldig godt i smak.

Mange små detaljer som til sammen gjorde det lille ekstra som de fleste andre restauranter mangler. Vi var strålende fornøyd hele gjengen, og ble skikkelige mette.

Takk, ThomasEdv
BurgasmStaff, Public Relations Manager på Burgasm - Born Hungry, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2019

Dear Thomas!
We apologize for our late reply. Thank you so much for taking your time to give us a review - and such a GREAT review as well. <3 We love our guests, friends and fans. Our kitchen is our heart and we really love what we do. We are, in a few days - adding an extra floor to make space for more guests. Hope to see you often - and happy to hear your kids liking our Slush. Slush is a must for any place offering a kids menu, isn't it? :-) Great to hear you bringing the kids - we put it a lot of effort to make our place friendly for all ages.
Thanks again and WELCOME back. DEMAND YOURS.
Best regards, Your friendly Burgasm staff / Elisabeth

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Vi, en familie på fire valgte å dra til Burgasm en lørdag før Halloween og ble møtt av en hyggelig og Halloween sminket servitør. Fikk hver vår nydelige hamburgere med pommes frites, chillicheese etc. Burgerne var perfekt stekt og smakte helt fantastisk, det samme gjorde resten. Vi skal tilbake flere ganger

Takk, Tomckr

THANK YOU SO, SO MUCH!
We apologize for our late reply. We had a great time on Halloween and we are happy to hear you brought your kids. It's important for us to be a place available to ALL. We love our guest, friends and fans - and try our best to keep the meny interesting for all.
Welcome back and thanks again for taking the time to write a review. It means the world to us.
Best regards, Your friendly Burgasm staff / Elisabeth

Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

God mat, prøvde foursome, dvs fire små miniburgere i ulike smaker. Dessverre var ikke burgerne helt varme da jeg fikk de. Bestilte delings-sidemeny, mye mat men lite smak da både mozarellasticks og løkringer hadde ligget vel lenge i frityren. Gode curly fries. Tok nesten en halvtime å få maten, og fikk da tilbehøret først, litt merkelig..

Takk, 3397lena
BurgasmStaff, Public Relations Manager på Burgasm - Born Hungry, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2019

Hello! Sorry to hear you didn't have a great experience. Please come back, we're expanding our space and staff to accomodate all our friends and fans. It's been a full house since we've opened - but all meals should be superb. Please tell your waiter next time - your Friendly Burgasm Staff is here to help you. We want all our guests to be happy.
Best regards, Elisabeth

Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

Svært vegetar- og veganvennlig restaurant! Burgerne er én ting, men jeg setter ekstra god pris på at de har facon (vegetarisk bacon). Det er det ingen andre som har.

Anbefalt til alle medveggiser!

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, 637isabellg

Thank you! Our SAT NAM is our PRIDE. We take vegan issues seriously and will continue to keep our vegan section dynamic and bring the best options we can think of.
Welcome back and thanks again for taking the time to make a review.
We love our guest, friends and fans!
Best regards, Your Friendly Burgasm Staff / Elisabeth

Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Vi var to par med to barn under tre år som spiste sammen på en lørdag i middagstiden. Personalet var meget hyggelig og hjelpsom.

Maten derimot var skuffende. Vi kjøpte hver vår burger, en barneburger, naughty fries, og en delemeny med løkringer, mozzarella sticks, chili sticks. Delemenyen hadde gode løkringer.

Burgeren var helt gjennomsnittlig og ikke verdt 179kr. God trøffelmajones. Naughty frisen var en kompakt klomp med myke pommes frites med ovnsstekt, sprø ost. Baconbitene og soppen satt fast inni klompen. Garnityren hadde rent tvers gjennom, og det kan virke som de hadde hatt retten stående på benken en stund før de hadde hevet den i ovnen.

Dette var skuffende og frister ikke til gjentakelse.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, 137majae

Hei! Takk for at du tok deg tid til å skrive anmeldelse og beklager virkelig at vi har brukt så lang tid på å svar deg. Ta gjerne kontakt med meg direkte på elisabeth@burgasm.no. Et måltid hos oss skal ikke være slik du beskriver og vi ønsker virkelig å gjøre dette godt igjen.
Håper å høre fra deg.
Beste hilsner, Burgasm Staff v/Elisabeth

Reisende som så på Burgasm - Born Hungry, så også på

Har du vært i Burgasm - Born Hungry? Del dine erfaringer!