“God burger”
Anmeldelse av Burgasm - Born Hungry

Burgasm - Born Hungry
Vurdert som nr. 15 av 73 Restauranter i Bodø
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Maten var veldig god, men tiden til servering ble litt lang med en utålmodig datter på ett år. Én av oss synes det var litt lite burger

Dato for besøk: september 2019
Takk, IdaKristin88
745elisabethe, Kundeansvarlig på Burgasm - Born Hungry, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1 uke siden

Hei og takk for din vurdering! Forstår at det kan bli litt lang tid å vente for en ett-åring! Håper dere fikk tegnesaker i mellomtiden. Skal melde fra til staben - men all maten vår er "homemade" og laget på Burgasm. Da vil det ta litt lenger tid enn mat som er ferdig på grillen før bestilling. Håper dere velger oss igjen allikevel! Vi skal snart introdusere "barna spiser gratis" på lørdager (en rett fra barnemenyen pr. voksen som spiser fra hovedmenyen). VELKOMMEN!
Beste hilsner
BURGASM STAFF

Anmeldt 23. august 2019 via mobile enheter

Nydelig burger! Veldig gode fries. Man kan velge mellom seks ulike dressinger som følger med. Aiolien anbefales. Gode øl på tap. Kult lokale.

Dato for besøk: august 2019
Takk, 965kristinam
BurgasmStaff, Public Relations Manager på Burgasm - Born Hungry, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Hei! Tusen takk! Det setter vi veldig stor pris på! :-) Velkommen tilbake.
Beste hilsner, The Burgasm Team

Anmeldt 13. august 2019 via mobile enheter

Ny burgermeny hver måned! Andre gang jeg er her. Andre gang jeg tar en 4-some. Og dermed smakt 8 forskjellige burgere. Chili curly fries attåt.

I Bodø? Liker burgers? Dra hit!

Dato for besøk: august 2019
Takk, olasandness

Hei! Tusen takk! Det setter vi veldig stor pris på! :-) Velkommen tilbake.
Beste hilsner, The Burgasm Team

Anmeldt 6. juli 2019 via mobile enheter

Burgerne er saftige og perfekt stekt. Tilbehøret er godt satt sammen og smakfullt. Servitørene er svært hyggelig og selv med et par direkte ufordragelige gjester klarer de å gi flott service. Det er dog ikke så mange bord så kan være noe venting.
Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Stian H
Jan Eirik F, Owner på Burgasm - Born Hungry, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2019

Thank you so much! We really appreciate it! We will soon expand with one more floor and hope to add enough space then. Welcome back and thanks again! <3
Best regards, Your Friendly Burgasm Staff / Elisabeth

Anmeldt 4. juli 2019

Koselig plass, med god service og gode burgere og pommes frites! Travelt sted, måtte vente litt for å få et ledig bord. De skal utvide med en etasje.

Curly frites var gode på smak og passelig krydret. Spiste med familie på 4 som alle var fornøyde.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Einar E
BurgasmStaff, Public Relations Manager på Burgasm - Born Hungry, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2019

THANK YOU SO MUCH :-) Yes, we're expanding - hoping that'll make room for all our friends and fans. We appreciate your feedback a lot. Thank you and please come see us again :-)
Best regards, Your Friendly Burgasm Team / Elisabeth

Reisende som så på Burgasm - Born Hungry, så også på

Har du vært i Burgasm - Born Hungry? Del dine erfaringer!