“God burger! ”
Anmeldelse av Burgasm - Born Hungry

Burgasm - Born Hungry
Vurdert som nr. 9 av 79 Restauranter i Bodø
Anmeldt 26. august 2021 via mobile enheter

Beliggende relativt sentralt i Bodø sentrum. Hyggelig velkomst. God service. Gode burgere. Absolutt å anbefale! Kommer gjerne tilbake!

Takk, StianTRD

Anmeldt 24. juni 2021

Vi spiste en smakfull Alabama burger med curly fries og naughty fries som tilbehør. God mat, flott service .

Takk, 81mariaelenaa
Anmeldt 24. juni 2021

Den gode burgasm-burgeren er tilbake! Etter noen skuffende besøk noen måneder tilbake i tid var det i dag en fryd å spise her. Kjempegode burgere med godt tilbehør, tilberedt på en smakfull måte som frister til gjentakelse. Servitøren vår Pro var trivelig og høflig, og gav oss en god totalopplevelse.

Takk, adelinethereset
Anmeldt 24. juni 2021

Tusen takk for nydelig mat og tilbehør! Vi elsker denne restauranten når vi skal ut sammen og kose oss! Han som driver er fantastisk, og er alltid megahyggelig når han kommer til bordet.
Vi kommer jevlig tilbake.
Top 2 av bodøburgere

Dato for besøk: mars 2021
Takk, StineCharlene
Anmeldt 23. mai 2021

I dag hadde to sultne mager lyst på en god saftig burger. Det ble til de grader innfridd. Godt komponerte burgere med nydelig tilbehør. Flotte, rene og velstelte lokaler og ikke minst trivelig betjening. Tommel opp, anbefales

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Expedition321685

Reisende som så på Burgasm - Born Hungry, så også på

Har du vært i Burgasm - Born Hungry? Del dine erfaringer!