“Utmerket matopplevelse ”
Anmeldelse av Brenden Restaurant

Brenden Restaurant
Vurdert som nr. 35 av 68 Restauranter i Bodø
Anmeldt 20. juni 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat. Hyggelig og hjelpsom servitør. Rent og pent lokale. Vi kommer gjerne tilbake igjen!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 647stianr
Anmeldt 31. mai 2018 via mobile enheter

Koselig sted, blid betjening og nydelig mat! Pga nøtter på desserten, lagde til og med kokken mini Pavlova til oss. Nam nam Anbefales

Takk, Eva-Helen D
Anmeldt 17. mai 2018 via mobile enheter

Var innom der og testet ut deres bacalao. Den kan anbefales. Var også meget god service der. Hit skal jeg flere ganger. Kort avstand fra Stormen, Fram Kino og buss/båt terminal

Takk, Bjørn M
Anmeldt 14. mai 2018 via mobile enheter

Vi var to familier med voksne og barn. Jeg forsøkte noen av smårettene, fungerer godt som tapas. Spennende og smakfullt! God service og hyggelig stemning. Kommer gjerne igjen.

Takk, Mathilde J

Reisende som så på Brenden Restaurant, så også på

Har du vært i Brenden Restaurant? Del dine erfaringer!