“Helmaks!”
Anmeldelse av Brødrene Berbusmel

Brødrene Berbusmel
Vurdert som nr. 18 av 79 Restauranter i Bodø
Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk kafé med bakverk laget fra grunnen, nydelige smørbrød og salater, og med tilhørende spennende butikk - og selv på en travel lunsjdag var betjeningen behjelpelig og serviceinnstilt ❤️

Hvordan det er mulig å gi denne kafeen alt annet enn 5 eller 6 stjerner er forbi min fatteevne.

Stor tommel opp!

Takk, KennethF1226

Anmeldt 7. juni 2021 via mobile enheter

Vi spiste avokado brødskive med tilbehør og rundstykke med ost og svinekam. Begge smakte meget godt. Så hadde vi en nydelig Americano kaffe! Hyggelig sted med masse fristende bakverk.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Norw50
Anmeldt 25. mai 2021 via mobile enheter

Koselig kafé, god mat og kaffe. Kanelboller er helt spesielt gode! Kjøpte med oss hjem nybakt rugbrød.
Anbefaler en ekstra titt i delikatessebutikken.

Dato for besøk: april 2021
Takk, Bente1959
Anmeldt 9. februar 2021 via mobile enheter

Deilig bakst og noe for enhver smak. Noe kaldt og utrivelig i lokalene, ettersom folks sto i koronakø til inngangsdøren som hadde automatåpning. Noe lang behandlingstid i kassa.

Dato for besøk: januar 2021
Takk, IdaKristin88
Anmeldt 11. august 2020

Vi stoppet tilfeldigvis og heldigvis innom og kjøpte med oss påsmurt til lunsj og gode boller. Verdt hver krone!

2  Takk, BirgitBr

Reisende som så på Brødrene Berbusmel, så også på

Har du vært i Brødrene Berbusmel? Del dine erfaringer!