Minne for livet

Vi var på en fantastisk fisketur, hvor manskappet laget en deilig fiskesuppe av fangsten. I tillegg... les mer

Anmeldt 3 uker siden
MBADAG
MÅ GJØRES

Kjempe morsom og bra tur med rib. Fikk også se ørn og Lundefugl på veien. Og ikke minst... les mer

Anmeldt 26. juli 2021
190479Elisabeth
Oslo, Norge

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Super tur og super service.

Vi ankom bodø sent på tirsdag med lite planlegging. Sjekket på nett hva som fantes i området og rib tur så spennede ut. Sjekket booking og så at alt var fult de dagene vi var i området. Men sendte en mail på kontakt siden bare for å sjekke.
10 minutter senere ble vi oppringt av en trivelig kar som spurte når det passer for oss og at han skulle si fra så fort det ble ledig plass eller de satte opp en ekstra båt. Ja ja tenkte vi og så ikke for oss noe tur.

Men jaggu 2 timer senere ringte de tilbake og sa fra at nå var det satt opp en båt ekstra og booking var åpnet. Vi fortet oss inn og fikk booket alle 4 inn.

Selve turen startet i supert vær på bryggen der vi møtte et mannskap med godt humør som tok godt vare på alle sammen.

Startet med litt morsom kjøring og info om området rundt Bodø før vi fikk se havørn og havørn kyllinger som snart skulle forlate redet.

Så en flott morsom tur over sundet mot Saltstraumen hvor det kom info om alt fra spennede geologi og forsvarsanlegg og historie.

Så kom traff vi på 3 havørn som fløy sammen og kjempet i luften.

Rundt øyene og inn i Saltstraumen som er utrolig fascinerende og flott når du ser den fra båt midt ute i strømmen.

Her kom og båtfører med masse spennende informasjon og detaljer om strømmen og områder rundt.

Avsluttet turen med enda en runde forbi et flott havørn par som hekker utenfor byen.

Tusen takk for fantastisk opplevelse. Ungene ville ta en runde til

Dato for opplevelse: juli 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, 715nilsr
Anmeldt 23. juni 2020

Fantastisk tur i RIB til saltstraumen med forskjellige stopp for å se blant annet havørn. Interessant guiding fra Johnny. Morsom tur som anbefales

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, olek701