“Fantastisk!”
Anmeldelse av Larsen Mat & Vinbar

Larsen Mat & Vinbar
Vurdert som nr. 14 av 76 Restauranter i Bodø
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat - reinsdyr-kjøttet er så godt og mørt at det smelter på tungen. Engasjerte og flinke servitører som kommer med anbefalinger og har peiling. Noe dyrt, og det må beregnes en del retter per person, men dette må være den beste restauranten i Bodø.

2  Takk, mariegolimok

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk service og veldig god mat. Servitøren hadde stor kunnskap om vin og hvilken drikke som passet til de forskjellige rettene. Vi hadde 7 retter. Spennende og veldig godt.

1  Takk, Maggikos
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Vi fikk et fantastisk tapasmåltid og veldig hyggelig og god service av de som jobbet der. Utrolig fornøyd og anbefaler reinsdyr og ghnocci på det sterkeste

1  Takk, Marte P
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Velsmakende tapas, tilberedt med presisjon og kompetanse om det spanske kjøkkenet. Vinkartet er godt og variert.
Hyggelig og kompetent betjening, tilstedeværende uten å være påtrengende.
Kunne kanskje gitt gjestene anledning til å velge om de vil ha alle rettene samtidig eller i mindre omganger.
Alt i alt en kvalitetsopplevelse.

1  Takk, 724runeh
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Et nydelig sted, som ikke har så fortjente bilder her på TripAdvisor enda. Da stedet har mer personlig sjarm innenfor dørene enn bildene tilsier. Samt at de har en utrolig god vinliste, ulikt noe vi har møtt på denne turen lenger nord. Så vi fikk oss en fullverdig middag med ett glass orasjevin hver for 500 pp. Vi valgte fire retter hver, samt litt digg surdeigsbrød med aioli og delte alt - Og dette kan anbefales! Alle rettene vi spiste hadde gode og store smaker, samt var lette å dele på. Kelnerne vi hadde var glade og presenterte stedet på en veldig god måte! Husk å ta turen innom her for litt god vin og ev. litt gode småretter på si!

3  Takk, dorthesKS

Reisende som så på Larsen Mat & Vinbar, så også på

Har du vært i Larsen Mat & Vinbar? Del dine erfaringer!