“Spennende viner og deilige småretter”
Anmeldelse av Larsen Mat & Vinbar

Larsen Mat & Vinbar
Vurdert som nr. 14 av 74 Restauranter i Bodø
Anmeldt 17. september 2020

Hyggelig og uformelt sted for et glass vi eller et helt måltid. Undertegnede spiste perfekt stekte kamskjell på risoni og en meget god stekt torsk på el luftig potetkrem. En vennlig og kunnskapsrik servitør anbefalte en Chardonnay fra Burgund som matchet perfekt. Takk for maten!

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, norskytorsky

Anmeldt 28. juli 2020

Nydelig mat. Tok LarsenS med litt av alt. Her var det mye vri med nydlohe smaker som ikke smakte som noe jeg har prøvd tidligere. Anbefales på det sterkeste for de som liker å prøve nye smaker.

1  Takk, NicolaiRonbeck
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat - reinsdyr-kjøttet er så godt og mørt at det smelter på tungen. Engasjerte og flinke servitører som kommer med anbefalinger og har peiling. Noe dyrt, og det må beregnes en del retter per person, men dette må være den beste restauranten i Bodø.

2  Takk, mariegolimok
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk service og veldig god mat. Servitøren hadde stor kunnskap om vin og hvilken drikke som passet til de forskjellige rettene. Vi hadde 7 retter. Spennende og veldig godt.

1  Takk, Maggikos
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Vi fikk et fantastisk tapasmåltid og veldig hyggelig og god service av de som jobbet der. Utrolig fornøyd og anbefaler reinsdyr og ghnocci på det sterkeste

1  Takk, Marte P

Reisende som så på Larsen Mat & Vinbar, så også på

Har du vært i Larsen Mat & Vinbar? Del dine erfaringer!