“En sjelden perle”
Anmeldelse av Larsen Mat & Vinbar

Larsen Mat & Vinbar
Vurdert som nr. 13 av 79 Restauranter i Bodø
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Altså, hva skjedde i Bodø? Jeg gir sjelden full pott. Men dette er full pott. Dette er en perle av et sted! Fantastisk proff service, stilig interiør, rent og helt ok priser. Maten var jo helt hinsides god! Tartar av okse, gnocchi og burratasalat med jordbær - latterlig GODT! Deilig cava! Baren lagde til og med drinker på bestilling (amaretto sour - sykt god). Gode sofaer å sitte i. Nevnte jeg servicen? Upåklagelig! Verdt hver krone. Jeg sier det igjen; en PERLE.

1  Takk, April-Elin

Anmeldt 11. juli 2021

Ble vårt valg når vi var en kjapp tur innom Bodø, det var ikke noen vi angrer på.
Bestilte meny og fikk mye forskjellig, fellesnevner for alt, det var bra.

Ble servert som deleretter og tror alle fat ble tømt:-). Mye forskjellig og nok mat, ingen var sultne når vi var i mål. Litt artig bordplassering med båser langs vinduene, resten av stedet mer bar preget.

Kompetent kelner som forklarte rundt mat og vin samt anbefalte litt forskjellig av sistnevnte.

Betalte ca. 3.500,.- for fire personer med mat og drikke. Klart godkjent prismessig.

Vi tar gjerne turen tilbake.

Takk, LasseS_11
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Veldig bra spisested og veldig bra drikkested! Hit går vi når vi virkelig skal kose oss med det beste, men i litt uformelle omgivelser. Håper de fortsetter den gode kvaliteten!

Dato for besøk: desember 2020
1  Takk, ReiseALM
Anmeldt 12. juni 2021

En samling med kolleger. Vi betilte Sharingmenu! Nydelig mat, særlig retten med hvite asparges med bernaise!
Gode vinanbefalinger! Anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, M780
Anmeldt 12. juni 2021

Nydelig vær , super betjening. Gode og vel tilberedte råvarer. Sømløs service. Rett og slett fantastisk på alle måter

1  Takk, Alf-Erik E

Reisende som så på Larsen Mat & Vinbar, så også på

Har du vært i Larsen Mat & Vinbar? Del dine erfaringer!