“Mye gjester under fotball EM”
Anmeldelse av Sportsbaren

Sportsbaren
Vurdert som nr. 60 av 79 Restauranter i Bodø
Anmeldt 11. juli 2021

Stinn brakke og folk stod ved de fleste bordene. Stoler ble flyttet rundt og selskap ble slått sammen, har var det meste lov.

Når det gjaldt bestilling var det strengere, benyttet en app som måtte lastes ned men den fungerte bare innimellom. Måtte da allikevel bort til baren og bestille, det var eneste mulighet.

Lokalet var dog bra og det samme var utvalget av drikke. Maten var typisk pubmat og det fungerer i den settingen stedet har.

Vakter gikk rundt og passet på, problemet var at gjestene flytte seg tilbake når vaktene var ferdige med sin inspeksjon.

Takk, LasseS_11

Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Var her to dager på rad for å se fotball sammen med venner. Bra stemning, men likevel greit å få bord til 6 begge dager. Masse skjermer, så man se uansett hvor man sitter. Maten er veldig god og alle bestillinger kom raskt. Servicen var stort sett veldig god, men en av de kvinnelige ansatte trakk voldsomt ned. Hver gang hun kom rundt, var det for å komme med småsure tilbakemeldinger til gjester. Hun gikk forøvrig rundt hele kvelden uten et smil. Synd å ha slike folk i servicenæringen. Guttene som var på jobb var totalt motsatt, alltid et smil og personlig service til alle.

Takk, 323frankk
Anmeldt 21. november 2020

I disse corona-tider der man sloss for å overleve, må jeg si det ble en skuffende visitt.
Blir møtt av en servitør som ser ut som hun helst ville sjekka Facebook på telefonen, det fortsetter med rare blikk da jeg påpeker at jeg vil bestille direkte (ikke via app) for å få papirkvittering og lang venting og vifting med finger ved bordet før jeg går i baren og sier at vi har gitt tydelig beskjed om ønsket bestillingsmåte. En hyggelig bartender begynner å rette opp inntrykket, en smakfull burger hjelper dette nok ett steg i riktig retning, til tross for mangler ved bestilt mat,men så.....
En bestilling gjort i app blir servert etter maten, og min Irish Coffee er dynket ned med kanel.
Gjør obs på at det ikke er ønskelig, og ender da med sure blikk og nikk fra baren.
Mottar min drink like etter, men blir sykt overrasket når nabobordet bestiller en maken - og blir servert den jeg nettopp har sendt i retur. I disse dager????
Skjerpings, folkens. Her har dere mye å lære!!

Dato for besøk: november 2020
Takk, 825stigs
Anmeldt 20. oktober 2020 via mobile enheter

Det virker ikke som om de ansatte der har lært hvordan man smiler og er lite hyggelige. Det er og en eldre dame som jobber der som er det frekkeste og mest motbydelige mennesket jeg har møtt, anbefaler ikke stedet på grunn av hun.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Gutt21
Anmeldt 14. september 2019

Sittegrupper og skjermer veldig god tilrettelagt, med mange muligheter for ulike idretter. Stort utvalgt i forskjellig mat og drikke, med hyggelig betjening

Dato for besøk: september 2019
Takk, oysteinulsnaes

Reisende som så på Sportsbaren, så også på

Har du vært i Sportsbaren? Del dine erfaringer!