“Trivelig plass å sitte, men”

Pangea Streetfood, Bar & Circus
Vurdert som nr. 6 av 74 Restauranter i Bodø
Beskrivelse: PANGEA, STREETFOOD BAR & CIRCUS har beliggenhet midt i hjertet av Bodø sentrum. Vi har en leken og spennende meny som skiftes ofte, og Pangea har allerede en åpningsmeny komponert av kokker, cirkusartister, fra øverste hylle. Drikke- og spisemeny skal gå hånd i hånd, og vi vil ikke skuffe.
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Trivelig plass å sitte, men maten var dyr og porsjonene bittesmå. Min og min mors mat ble servert på samme fat og jeg skjønte ikke at de to små bitene skulle være to porsjoner da de ikke så ut til å kunne være En hel rett engang.
Da jeg påpekte at vi hadde kjøpt to Pulled Pork Taco så pekte hun på de to bitene på min mors tallerken og sa det var to porsjoner. Da hun skjønte at mine to bestillinger var til to personer sa hun at hun kunne hente en til tallerkenen. Alle andre fikk egne fat.
Flokken gikk til BK etterpå for å kjøpe burgere og milkshake til barna og resten dro hjem for å lage middag selv. Veldig skuffet.

Takk, 35annikenb

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Anbefaler taco, quesedillas og churros. Maten var veldig god! Burritosen var ikke så veldig god, men resten av maten var knall. Betjeningen var kjempe hyggelig og behjelpelig. Fin atmosfære. Vi fikk en veldig god vin, men denne var ikke husets. Anbefales. Passer spesielt til lunsj, drink (cocktails m.m.) og middag.

1  Takk, 184sunnivas
Anmeldt 17. juni 2020 via mobile enheter

Hva venter man på et torg i Bodø? I hvertfall ikke noe nær den gastronomiske opplevelsen som her venter. Dette er tåredryppende godt. Wasabimajonesen, biffkjøtet, chillien, kortianderen og den pressede sitronskiven går opp i en høyere enhet bundet sammen av tacoshellet. Perfekt også med ekte Mexican lime drikke og Nordlandspils å skylle det hele ned med. Det ble en del taco på meg og jeg kommer tilbake.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, jantesays
Anmeldt 8. februar 2020 via mobile enheter

Koselig plass, godt plassert midt i byen. Hyggelig atmosfære og flotte ansatte. Variert meny til rimelige priser. Anbefales absolutt når du først er på besøk i Bodø! :)

Dato for besøk: februar 2020
Takk, klagerikke
Anmeldt 5. februar 2020

Perfekt, spiste noen retter fra mexico, og tok noen cocktails. Ypperlig! Kult sted og kul musikk! Anbefaler!

Dato for besøk: februar 2020
Takk, idarh2020

Reisende som så på Pangea Streetfood, Bar & Circus, så også på

Har du vært i Pangea Streetfood, Bar & Circus? Del dine erfaringer!