“Må oppleves i Bodø!!”
Anmeldelse av Pangea Kitchen & Bar

Pangea Kitchen & Bar
Vurdert som nr. 1 av 80 Restauranter i Bodø
Beskrivelse: PANGEA, STREETFOOD BAR & CIRCUS har beliggenhet midt i hjertet av Bodø sentrum. Vi har en leken og spennende meny som skiftes ofte, og Pangea har allerede en åpningsmeny komponert av kokker, cirkusartister, fra øverste hylle. Drikke- og spisemeny skal gå hånd i hånd, og vi vil ikke skuffe.
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Hallo Bodø!! For en kulinarisk opplevelse ☀️Vi valgte share meny med vin og måtte be om to retter til, mett ja! Men det var så godt!!smakfullt, sprøtt, mykt, og herlige smaker, vin til som toppa det heleFantastiske, eksotiske smaker Anbefaler på det sterkeste Herlig vertskap

3  Takk, tanjamariag

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Havnet litt tilfeldig innom og det angret vi ikke på. Valgte kokkens sharing-meny og fikk fire utrolig smakfulle retter - blant annet Black Cod Taco som lurte øye med brent overflate, men definitivt ikke ganen. Det hele ble toppet med en helt magisk snickers bubble waffle, hvor vi skrapte talkerkenen til tross for at vi egemtlig var god og mett..
Tok litt tid å få drikken, men det ble veid opp med veldig hyggelige servitører og kokk!

3  Takk, tovemer
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk Koreansk kylling sandwich!
Deilig spicy BBQ saus og kimchi sammen med crispy kylling servert i morsomme lokaler i gågata i Bodø

3  Takk, Erlend L
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Helt klart bodøs beste long island istea! Har også fantastisk stemning og service!
Anbefales på det sterkeste

3  Takk, MartinO2609
Anmeldt 5. juli 2021

Nydelig mat, fantastisk servitører. Spiste steambuns og den var helt nydelig. Kommer absolutt tilbake❤️

4  Takk, meretedanielsen

Reisende som så på Pangea Kitchen & Bar, så også på

Har du vært i Pangea Kitchen & Bar? Del dine erfaringer!