“Fantastisk mat og topp stemning!”
Anmeldelse av Pangea Kitchen & Bar

Pangea Kitchen & Bar
Vurdert som nr. 1 av 79 Restauranter i Bodø
Beskrivelse: PANGEA, STREETFOOD BAR & CIRCUS har beliggenhet midt i hjertet av Bodø sentrum. Vi har en leken og spennende meny som skiftes ofte, og Pangea har allerede en åpningsmeny komponert av kokker, cirkusartister, fra øverste hylle. Drikke- og spisemeny skal gå hånd i hånd, og vi vil ikke skuffe.
Anmeldt 17. juli 2021

I Bodø på stop- over fra Lofoten ferie og angret ikke på valg av restaurant for kvelden. Feriens til nå beste måltid! Sharing meny var helt topp for hele familien, også barna! Masse mat og helt fantastiske retter og variasjon av smaker! Toppet det hele med en himmelsk dessert av is, dundersalt og hvit sjokolade... Avslappet stemning, kule lokaler og hyggelig og god service! Hit vil vi gjerne tilbake!!

3  Takk, HenrietteDankertsen

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og vinopplevelse ❤️ god mat som passet til vinpakke og så fantastisk fantastisk hyggelig personale som passet på at hele opplevelsen ble perfekt

3  Takk, Hege W
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Hallo Bodø!! For en kulinarisk opplevelse ☀️Vi valgte share meny med vin og måtte be om to retter til, mett ja! Men det var så godt!!smakfullt, sprøtt, mykt, og herlige smaker, vin til som toppa det heleFantastiske, eksotiske smaker Anbefaler på det sterkeste Herlig vertskap

3  Takk, tanjamariag
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Havnet litt tilfeldig innom og det angret vi ikke på. Valgte kokkens sharing-meny og fikk fire utrolig smakfulle retter - blant annet Black Cod Taco som lurte øye med brent overflate, men definitivt ikke ganen. Det hele ble toppet med en helt magisk snickers bubble waffle, hvor vi skrapte talkerkenen til tross for at vi egemtlig var god og mett..
Tok litt tid å få drikken, men det ble veid opp med veldig hyggelige servitører og kokk!

3  Takk, tovemer
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk Koreansk kylling sandwich!
Deilig spicy BBQ saus og kimchi sammen med crispy kylling servert i morsomme lokaler i gågata i Bodø

3  Takk, Erlend L

Reisende som så på Pangea Kitchen & Bar, så også på

Har du vært i Pangea Kitchen & Bar? Del dine erfaringer!