“Anmeldelse”
Anmeldelse av Pangea Kitchen & Bar

Pangea Kitchen & Bar
Vurdert som nr. 1 av 79 Restauranter i Bodø
Beskrivelse: PANGEA, STREETFOOD BAR & CIRCUS har beliggenhet midt i hjertet av Bodø sentrum. Vi har en leken og spennende meny som skiftes ofte, og Pangea har allerede en åpningsmeny komponert av kokker, cirkusartister, fra øverste hylle. Drikke- og spisemeny skal gå hånd i hånd, og vi vil ikke skuffe.
Anmeldt 2. august 2021

Kjempe god mat og service! En forbedring fra da det tidligere het paviljongen. Skal definitivt tilbake dit.

4  Takk, linncharlottej

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Knallgod mat, raus og spennende vinpakke og et artig lokale som hensatte oss til en strandbar i fjerne himmelstrøk:-) Servitøren var veldig trivelig og dyktig. Eneste lille minus var at vi fikk serveringen litt vel kjapt…men kanskje ble den speedet litt opp siden vi spiste litt sent på kveld? Uansett et meget godt måltid på et trivelig sted!!

4  Takk, Climber66765401801
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Maten var både god, spennende og variert. Fin atmosfære, dyktig og serviceinnstilt betjening. Alt i alt terningkast seks.

4  Takk, 33_yvindj
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat! Spiste en nydelig sharing-meny med god vin. Servitøren disket og opp med kinesisk plommevin, direkte importert, til dessert. En verdig avslutning på vår Bodø-tur.

4  Takk, 686_yvindv
Anmeldt 21. juli 2021

Vi var veldig fornøyde. Hadde ikke bestilt bord, men servitøren som tok i mot oss fant et bord for to. Det anbefales å kjøpe "sharing"-menyen hvor du får mye godt. Vi valgte å sette sammen selv, og endte med steambuns og barbacoa taco.

Som sides valgte vi quesadilla, chili cheese og loaded potatoes.

Det ble en nydelig smaksopplevelse! Og det som smakte aller best var faktisk quesedillaene med Jarlsberg :D
Steambuns var også veldig godt med perfekt marinert svinekjøtt med hoisinsaus. Tacoene (2stk) var også gode med pulled pork, syltet rødløk og chipotle. Det var kanskje det eneste jeg ville ha endret på. God maislefse, men litt lite smak på tacoen. Ikke nok til å trekke ned, men den kunne vært litt mer spennende.

Tusen takk for et godt måltid :D

5  Takk, David R

Reisende som så på Pangea Kitchen & Bar, så også på

Har du vært i Pangea Kitchen & Bar? Del dine erfaringer!