“Wow”
Anmeldelse av Pangea Kitchen & Bar

Pangea Kitchen & Bar
Vurdert som nr. 1 av 80 Restauranter i Bodø
Beskrivelse: PANGEA, STREETFOOD BAR & CIRCUS har beliggenhet midt i hjertet av Bodø sentrum. Vi har en leken og spennende meny som skiftes ofte, og Pangea har allerede en åpningsmeny komponert av kokker, cirkusartister, fra øverste hylle. Drikke- og spisemeny skal gå hånd i hånd, og vi vil ikke skuffe.
Anmeldt 18. august 2021

Vi hadde barnefri og ønsket å ta oss en lunsj/middag alene sammen. Vi hadde hørt mye bra om pangea men aldri spist der før så det måtte vi prøve. Ble møtt av en veldig hyggelig dame som fant oss et bord. De har APP-bestilling men damen kom til bordet å lurte på om vi ville bestille hos henne så vi gjorde det. Steam buns (hvis du liker litt smokey smak av maten så prøv dette) var nydelig. Fish tacos (OMG!!!) nydelig og Korean fried sandwich helt nydelig ❤️ Tok dessverre ingen bilde av maten fordi vi var så sultne men maten både så og smakte helt nydelig. Vinen var god. Vi koste oss masse, servicen var super! Vi kommer gjerne igjen

4  Takk, Lolaa85

Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Vi spiste delingsmeny og prøvde alle ekstrarettene. Utrolig smaksrikt og variert. En slik plass finnes det ikke mange av. Anbefales på det sterkeste!

3  Takk, Pioneer278233
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og service! Vi bestilte tasting meny og ba om vegetaralternativer. Vi fikk blant annet servert innbakt blomkål i bao buns og falafel i nanbrød - en eksplosjon av smaker! Pangea anbefales på det sterkeste.

4  Takk, odak2018
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Et urolig koselig sted, med ypperlig atmosfære og god service. Vi prøvde ulike retter og det var unike smaksopplevelser i dem alle. Fint sted for å sitte å prate mens man nyter deilige smaker fra ulike verdenshjørner. Hit drar vi gjerne igjen!

3  Takk, Inga-Louise K
Anmeldt 2. august 2021

Kjempe god mat og service! En forbedring fra da det tidligere het paviljongen. Skal definitivt tilbake dit.

3  Takk, linncharlottej

Reisende som så på Pangea Kitchen & Bar, så også på

Har du vært i Pangea Kitchen & Bar? Del dine erfaringer!