Ulike måter å oppleve Opplev Nord - Experience North på
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi leide 4 elsykler og syklet på egen hånd. Nye sykler av høy kvalitet. Hjelmer og annet utstyr var også nytt og meget bra. Hyggelig personell og god service. Fikk sett og lært om steder vi ikke kjente til i området. Fin opplevelse.

Takk, steigen2
Guide39136311555, Manager på Opplev Nord - Experience North, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Takk for hyggelig tilbakemelding. Bodø har mye å by på!

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Hadde en fantastisk el-sykkel tur i Bodø. Gode guider som fortalte historier fra Bodø. Sykkelturen var variert fra vei, sykkelstier og turstier. Gode sykler. Turen anbefales.

Takk, Brijoma
Guide39136311555, Manager på Opplev Nord - Experience North, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Hei, så bra at dere likte turen - nå skal vi slå litt gress der det var som mest gjengrodd så blir det enda bedre :-)

Anmeldt 11. juli 2020

Gode sykler. Passe lang tur. Mange interessant stopp. Hyggelige og kunnskapsrike guider. Fikk se mange sider av Bodø og steder som ikke er så enkelt å finne på egen hånd. Kan absolutt anbefales.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Reisegleder1968
Guide39136311555, Manager på Opplev Nord - Experience North, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2020

Takk - vi leter etter de «ukjente» stedene og historiene så takk for tilbakemeldingen :-)

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi fikk en fin og interessant rundtur i Bodø på god elsykkel. Dyktig guide og fine stier. Kan virkelig anbefales.

Takk, MonaS300

Takk for tilbakemelding - og velkommen tilbake ved en annen anledning :-)

Anmeldt 5. juni 2020 via mobile enheter

Leide emtb med en kompis og syklet inn på fjellet fra maskinisten. Sykkelen fungerte veldig bra og hjelp til i oppoverbakkene så hele turen ble en behagelig opplevelse. Syklet flere mil i ulent terreng og fortsatt godt med batteri igjen. Dette er absolutt å anbefale. Fin opplevelse til en god pris!

Takk, Kenneth L
Guide39136311555, Manager på Opplev Nord - Experience North, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juni 2020

Godt å høre, velkommen tilbake! Husk å bestille godvær neste gang også :-)