Nordlysjakt på elsykkel

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Opplev Nord - Experience North på
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Vi leide sykler for å sykle en uke i Lofoten. Ola og Opplev Nord leverte eksepsjonelt god service hva gjaldt å svare raskt og konkret på mine mange spørsmål via e-post, og syklene var i tipp-topp stand. Anbefales på det sterkeste!

Stian F Nielsen

Takk, StianN78
Guide39136311555, Manager på Opplev Nord - Experience North, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2021

Veldig gøy for oss også når dere attpåtil får go'sia av Lofoten sånn rent værmessig :-)

Anmeldt 18. juni 2021 via mobile enheter

For den som er interessert i Bodø by sin historie, og spesielt 2. verdens krig, er dette et perfekt valg.
Turen ble toppet av besøket ved fangeleiren i Bodøsjøen, bunkeren på tyskerhaugen og ikke minst Jentofthaugen Bunker Museum.
Veivalget på sykkelturen gjør at vi får sett byen fra andre sider enn vi gjør fra bil.
Med bruk av el-sykler er vel dette så bærekraftig som det kan få blitt. Ingen støy eller eksos.
Trygg og god veiledning.

Takk, Scenic51235582996
Guide39136311555, Manager på Opplev Nord - Experience North, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juni 2021

Takk for tilbakemelding - flere turer vil bli satt opp etterhvert utover sommeren.

Anmeldt 27. mai 2021 via mobile enheter

Fantastisk fin opplevelse. Å se Bodø fra sykkel anbefales på det sterkeste. Flink å kunnskapsrik guide med solide lokalkunnskaper

Takk, wiggoy
Guide39136311555, Manager på Opplev Nord - Experience North, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. mai 2021

Første og andre ledd støttes - takk for 3dje :-)

Anmeldt 23. oktober 2020 via mobile enheter

Vi hadde el-sykler som vi oppdaget Bodø by og Bodø sjø. Vi syklet rundt i ca. to timer på sykkelstier og litt kupert. Guiden vår hadde glimt i øyet å høy kunnskap om området. Vi fikk en flott opplevelse og kan sterkt anbefale turen til andre.

Dato for opplevelse: oktober 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne attraksjonen
Takk, Utpatur3158
Guide39136311555, Manager på Opplev Nord - Experience North, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. april 2021

Happy you enjoyed :-)

Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Turen var over all forventning og fikk se utrolig mye, veldig gøy at turen gikk på litt stier og utenfor vei.

Dato for opplevelse: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
Takk, hildeh844
Guide39136311555, Manager på Opplev Nord - Experience North, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2020

Så bra - flott by og flott natur her om jeg må få si det selv :-)