Nordlysjakt på elsykkel

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Opplev Nord - Experience North på
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

En uventa fantastisk opplevelse med Ole som guide. 2 timer med adrenalinfylt sykling på grus, skogsti og asfalt. Et fantastisk vær gjorde opplevelsen komplett.

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, O408BYsusanneh
Guide39136311555, Manager på Opplev Nord - Experience North, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2021

Det var meget hyggelige å ha dere med på tur, like før dere var utsjekket som stisyklister :-)

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Leide to elsykler og syklet opp til Keiservarden! Anbefales.

Meget bra sykler an høy kvalitet, oppfølging på epost i forkant var utmerket. Skal dere leie sykler i Bodø så er dette stedet å bruke

Takk, Smiling_Tourist
Guide39136311555, Manager på Opplev Nord - Experience North, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2021

Takk for god tilbakemelding. Og velkommen tilbake ved neste anledning

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Vi leigde elsykler og syklet frå Bodø sentrum til Kjerringøy. Ein fantastisk flott tur. Veldig bra sykler og super service. Absolutt ein tur å anbefale!

Takk, Paradise38544830358
Guide39136311555, Manager på Opplev Nord - Experience North, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2021

Så bra - litt synd at bestillingen på godvær ikke ble innfridd da...

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Vi leide sykler for å sykle en uke i Lofoten. Ola og Opplev Nord leverte eksepsjonelt god service hva gjaldt å svare raskt og konkret på mine mange spørsmål via e-post, og syklene var i tipp-topp stand. Anbefales på det sterkeste!

Stian F Nielsen

Takk, StianN78
Guide39136311555, Manager på Opplev Nord - Experience North, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2021

Veldig gøy for oss også når dere attpåtil får go'sia av Lofoten sånn rent værmessig :-)

Anmeldt 18. juni 2021 via mobile enheter

For den som er interessert i Bodø by sin historie, og spesielt 2. verdens krig, er dette et perfekt valg.
Turen ble toppet av besøket ved fangeleiren i Bodøsjøen, bunkeren på tyskerhaugen og ikke minst Jentofthaugen Bunker Museum.
Veivalget på sykkelturen gjør at vi får sett byen fra andre sider enn vi gjør fra bil.
Med bruk av el-sykler er vel dette så bærekraftig som det kan få blitt. Ingen støy eller eksos.
Trygg og god veiledning.

Takk, Scenic51235582996
Guide39136311555, Manager på Opplev Nord - Experience North, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juni 2021

Takk for tilbakemelding - flere turer vil bli satt opp etterhvert utover sommeren.