Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Var innom for en overnatting på vei nordover. Nøkkel i postkasse- hyggelig mottakelse i resepsjon. Standard vandrehjem, sengetøy og eget bad inkludert. Rent og ordnet. Enkelt og greit! :)
Mulighet for frokost i kafe i samme bygg til en grei pris.

1  Takk, SveinH843
Anmeldt 22. september 2016

Sentralt i havnen i Bodø, vi var over en natt etter en flott tur i Lofoten. De fleste ferger- samt Hurtigruta legger til havn her. Meget bra for budsjettet- som også ga oss en god dag- og sightseeing i spennende Bodø. Hyggelige ansatte! Anbefales! d:o)

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, jans0der
Anmeldt 28. september 2015 via mobile enheter

Grei standar. Skjønner at vi annkom midt på natten men kunne kanskje ønske litt bedre serviece og oppfølging. Ganske trange rom, men ellers et veldig fint prisnivå hvis en kun ønsker et sted å sove. Passelig hvis en er en større gruppe da de også har nokså store romm en kan leie.

Dato for oppholdet: september 2015
Takk, siriannasp
Anmeldt 12. desember 2013

Kjempehyggelig personell! Jeg kom til et RENT og stort rom, med alt jeg trengte og mer til! Til og med et skrivebord og en sofa sto klar, med et nydelig bad med høy standard og en stor deilig, ren seng. Jeg hadde et enkeltrom, som var større enn alle hotellene jeg har bodd på. Temperaturen var svært behagelig og beliggenheten er fantastisk. Anbefales til alle og enhver! Intet negativt å melde!

Romtips: Enkeltrommene er fantastiske. Litt bråk fra trafikk, men ingenting å snakke om.
Dato for oppholdet: desember 2013
Takk, monakss
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 17. januar 2013

Jeg nøt virkelig oppholdet mitt i Bodø på grunn av dette fine stedet å bo. Det var bare for en natt, men dersom jeg måtte blitt lenger, ville jeg likt å bo i dette herberget. Jeg fikk så mange venner bare i løpet av den ene natten på rommet for 8 personer.

Takk, MAir14E
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til et Tripadvisor-medlem og kommer ikke fra Tripadvisor LLC. Tripadvisor sjekker anmeldelser.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.co.uk. Vis original