Fly til Lofoten

Ulike måter å oppleve Kjerringøy Trading Post på
Fly til Lofoten
2 anmeldelser
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Anbefaler filmen som en kan se i andre etasje i nyfjøset, for å få bakgrunnen for handelsstedet. Bygningene er vel bevarte, og en får nesten følelsen av at tiden har stått stille.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, KetilHveding
Excursion28543889013, Formidler på Kjerringøy Trading Post, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2020

Hei Ketil!

Ja vi er veldig stolte av Billedspillet vårt og anbefaler alle som kommer å se den, gjerne som første del av besøket. Tusen takk for den gode tilbakemeldingen og anbefalingen!

Ha en fin dag!

Anmeldt 16. januar 2020 via mobile enheter

Fantastisk plass og burde sees av alle pga beliggenhet. Bygg, hav, natur alt i ett. Nyderlig. Men hotell stengt og cafe med noen få ting i disk og mere kunne di ikke trylle frem, så det blei en skuffelse. Vi dro hjem og var skrubbsultne

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, vigdis64
Anmeldt 1. desember 2019 via mobile enheter

Var her en søndag i november , da var alt stengt, men pent vær gjorde at vi likevel kunne rusle rundt.

Dato for opplevelse: desember 2019
Takk, alfmagne
Anmeldt 20. juli 2019

Kjerringøy handelssted ca 4 mil og en kort fergetur fra Bodø. Flott og severdig sted. Godt bevarte bygninger. Litt synd at butikken var stengt. Dyr inngangsbillett. Trivelig cafe. Vakker nordnorsk natur.

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, MiaV66
Anmeldt 19. juni 2019 via mobile enheter

Min datter og jeg ble annbefalt å ta oss en omvisning på museumet. Vi kom tilfeldigvis samtidlig med et busslass med pensjonister. Etter noe misforståelser skulle vi få egen guide (heldigvis). For å slippe å trå i hælene på busslasset måtte vi vente et kvarter. Ikke noe problem for oss som har hele dagen. Vi ble både overrasket og glade da vi fikk igjen 100kr for at det ble noen få misforståelser, i tillegg ble vi tilbydd vaffler. Det er service det! Guiden var var kjempeflink. Vi fikk svar på alt vi lurte på og mye info om stedet. Fantastisk flott, både utvendig og innvendig. Må sees og oppleves!

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, Janne K
jektefart, Leder  på Kjerringøy Trading Post, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2019

Tusen takk for god tilbakemelding. Og hyggelig å høre at dere fikk god service og gode opplevelser hos oss. Velkommen igjen en annen gang!