Åpen i dag: Stengt
Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Kjerringøy Trading Post på
Fly til Lofoten
1 anmeldelse
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

En nydelig plass som er et levende museum. Fantastisk god mat. Mye å se på for både store og små. Et besøk her anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, gunhildr2018
Excursion28543889013, Guide på Kjerringøy Trading Post, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2020

Hei Gunhild!

Så hyggelig at du fikk en slik opplevelse hos oss!
Slike tilbakemeldinger varmer godt!
Vi håper du har hatt en fin sommer og at du kommer tilbake til oss en gang.

Ha en fin dag!

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Anbefaler filmen som en kan se i andre etasje i nyfjøset, for å få bakgrunnen for handelsstedet. Bygningene er vel bevarte, og en får nesten følelsen av at tiden har stått stille.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, KetilHveding
Excursion28543889013, Formidler på Kjerringøy Trading Post, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2020

Hei Ketil!

Ja vi er veldig stolte av Billedspillet vårt og anbefaler alle som kommer å se den, gjerne som første del av besøket. Tusen takk for den gode tilbakemeldingen og anbefalingen!

Ha en fin dag!

Anmeldt 16. januar 2020 via mobile enheter

Fantastisk plass og burde sees av alle pga beliggenhet. Bygg, hav, natur alt i ett. Nyderlig. Men hotell stengt og cafe med noen få ting i disk og mere kunne di ikke trylle frem, så det blei en skuffelse. Vi dro hjem og var skrubbsultne

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, vigdis64
Anmeldt 1. desember 2019 via mobile enheter

Var her en søndag i november , da var alt stengt, men pent vær gjorde at vi likevel kunne rusle rundt.

Dato for opplevelse: desember 2019
Takk, alfmagne
Anmeldt 20. juli 2019

Kjerringøy handelssted ca 4 mil og en kort fergetur fra Bodø. Flott og severdig sted. Godt bevarte bygninger. Litt synd at butikken var stengt. Dyr inngangsbillett. Trivelig cafe. Vakker nordnorsk natur.

Dato for opplevelse: juli 2019
1  Takk, MiaV66