“Rask smakløs mat til en helt ok pris”
Anmeldelse av Negroni

Negroni
Vurdert som nr. 67 av 79 Restauranter i Bodø
Anmeldt 10. september 2021 via mobile enheter

Det er så lite som skal til for at dette blir en bedre opplevelse. Maten er helt fint presentert og det går relativt raskt å få servering. Prisene er heller ikke noe utsette på. Men maten smaker veldig lite, og pastaen var alt for hardt kokt. Jeg tror jeg fikk et 0,3 grams dryss med basilikum og 0,1 g parmesan på min bolognese, for jeg så noe grønt og en anelse av noe som kunne minne om ost helt i kanten av retten. Lasagnen smakte like lite og gir inntrykk av å være en fryst ferdigvariant, som du kan kjøpe på butikken. Hvorfor ikke ta seg det lille ekstra bryet med å gjøre maten hakket hvassere? Kanskje vi kommer tidlig nok til å spise før flyet går også i framtiden. 3 prikker gis her pga rask servering, grei pris og grei presentasjon. Håper jeg hører noen som skryter av maten i framtiden, for jeg ønsker gjerne å ha en hvileplass med god mat mens jeg venter på flyet Takk for oss!

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, AndreasJL

Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Pizzaen var som å spise en skive papp, fikk feil pizza , smakløst , dårlig bunn og sinnsykt dyrt. Monopol på flyplassen, eller så kan en spise en pølse på point.

Takk, Guide51801865742
Anmeldt 16. februar 2020 via mobile enheter

Italiensk kjøkken med pasta og burgere for reisende. Rask, enkel og smakfull mat mens vi ventet på flyet. Vi kommer gjerne igjen :)

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, kenthroger
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Dato for besøk: august 2020
Anmeldt 17. februar 2020 via mobile enheter

Dato for besøk: februar 2020

Reisende som så på Negroni, så også på

Har du vært i Negroni? Del dine erfaringer!