kr 2 013
Bli belønnet med One Key
KarolineK
5,0 av 5 boblerAnmeldt 15. jan. 2019via mobile enheter
Dato for oppholdet: januar 2019
Unni O, General ManagerClarion Collection Hotel Grand Bodø, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 16. jan. 2019
Kjære KarroeK, you made our day! Tusen takk for en super tilbakemelding, det gleder vår hjerter. Jeg håper dere besøker oss snart igjen, dere er varmt velkommen!
kr 2 023
21.0 km fra Clarion Collection Hotel Grand Bodø
Ved stranden
Se flere hoteller i Bodø
Anmeldt 9. januar 2019

Grand hotell er en fin plass å bo på i forbindelse med arbeidsopphold i Bodø. Under mitt besøk i januar, var været såpass ugjestmildt, at jeg var mye inne på hotellet. Heldigvis er det trivelig både i lobbyen og på rommet, så det ble en hyggelig opplevelse. Jeg bor gjerne på Clarion-hotell, og dette hotellet holder god standard i forhold til det jeg er vant til. Men det aller beste er den trivelige betjeningen, som bidrar til at man føler seg hjemme selv om jobben gjør det nødvvendig å være borte :)

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, Lisbet R
Unni O, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. februar 2019

Tusen takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding, det varmer våre hjerter! Vi håper å se deg snart på besøk hos oss igjen, du er varmt velkommen!

Anmeldt 28. oktober 2018

Rent hotell og hyggelige resepsjonister. Nabo til Bodøs handlegate under tak.
Beliggende i sentrum av Bodø, men ikke utsikt til sjøen.
Småmat på kvelden er positivt.
Det som trekker ned er frokostbuffeten som er enkel i forhold til andre Choice-hoteller.
Det er ikke ny kaffe der, bare fra kanne. Det er lite utvalg. Ansatte der var ikke så oppmerksomme og hjelpsomme som jeg forventer på et Clarion Collection hotel

Dato for oppholdet: oktober 2018
2  Takk, Per Halvard Ø
Unni O, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Hei PerHalvard, tusen takk for tilbakemeldingen din! Det er gode tilbakemeldinger som vi tar med oss, og skal jobbe godt og aktivt for å forbedre de punktene du skisserer. Vi håper du besøker oss igjen og ønsker der varmt velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 27. august 2018

Trivelig hotell på mange måter.
Her er frokost og Afternoon Sweets inkludert. I tillegg settes det hver kveld frem Tonight's Special, varmrett, suppe og salater også det inkludert! Hjelpsomme personer i resepsjonen. Kort vei til det meste i sentrum av byen!

Romtips: Fra rom mot gata kan en høre støy.
Dato for oppholdet: august 2018
Takk, HansHBj
Unni O, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2018

Hei HansHBj, tusen takk for en super tilbakemelding! Så hyggelig at du liker konseptene våre. Jeg håper vi snart ser deg på besøk hos oss igjen, du er varmt velkommen!

Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Dette er i utgangspunktet et bra hotel! Men denne helgen 3-5/8 ble skjemmet av opphold på et rom totalt blottet for ventilasjon! Det virket overhodet ikke! Hvor vanskelig kan det være å få noen til å se på/ fixe dette ? Det hjelper ikke helgens gjester at « vi skal se på det til uken» hele hotellet var svært varmt og at det var over 25 grader på rommet er hevet over tvil! Når du så blir bedt om å åpne vinduene for å lufte så tar man gjesten for å være dum! I dette tilfellet var vinduet ut mot gaten og Taxi holdeplassen! Utfallet av dette sier seg selv...vi fikk riktig nok bytte rom det andre døgnet! Det ble litt bedre da vinduene vendte innover bakgården! Men fortsatt ingen ventilasjon.....! Betjeningen gjorde så godt de kunne men her er det rutiner som mangler! Ledelsen må skjerpe seg

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Frode S
Unni O, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2018

Hei, jeg beklager virkelig at ditt opphold ikke sto til forventningene. Det var uvanlig varmt i Bodø denne helgen, og vårt ventilasjonsanlegg klarte ikke å kompensere for dette. Vi hadde inne teknikere fra ventilasjonsfirma den samme fredag den 3. august, nettopp fordi det var så varmt. Vi fikk da beskjed om at alt fungerte som det skulle. Jeg har full forståelse for din tilbakemelding og kan ikke annet enn å beklage på det sterkeste! Det er heldigvis unntaksvis at det er for varmt i Bodø, men uansett er det trist når det går ut over din hotellopplevese. Jeg håper du allikevel tar sjansen på å besøke oss igjen, det ville glede oss stort.

Anmeldt 8. juli 2018

Vi bodde en natt på Clarion Collection Hotel Grand Bodø under vår bilferie i Nordland. Hotellet ligger sentralt og har parkeringsmuligheter både i P-hus og i gatene rundt. Hotellet tilbyr i tillegg til frokost bl.a. aftensmat, og var nydelig suppe, salater og pestomarinert torsk den kvelden vi var der. Nyoppusset rom med flott bad. Eneste vi savnet var et kjøleskap på rommet.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, ToneN
Unni O, General Manager på Clarion Collection Hotel Grand Bodø, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2018

Hei Tone,
Så hyggelig å høre at dere hadde et fint opphold hos oss! Håper resten av bilferien i Nordland svarte til forventningene, og er dere på våre trakter igjen, håper vi at dere tar turen innom. Dere er hjertelig velkommen! God Sommer!